- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازی در نقش روحانی برای هشتمین‌بار/ ادامه تصویربرداری «دردسرهای عظیم ۲» تا دو هفته دیگر

paradaise

مهران رجبی در فیلم سینمایی «پارادایس» برای هشتمین بار در لباس روحانیت ظاهر شده است.

رجبی به سوره سینما گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی در اواخر سال گذشته به پایان رسید. من در این اثر سینمایی نقش فردی به نام حاج آقا فراستی را دارم که رییس حوزه علمیه است. از او دعوت می شود تا برای شرکت در سمیناری به برلین برود. حاج آقا به همراه دو دوست دیگر به نام های پژمان و محسن که نقش آن ها را جواد عزتی و یک چهره جدید بازی می کنند راهی آلمان می شود و در آنجا اتفاقاتی برای گروه رخ می دهد. برای این اثر سینمایی تعدادی از بازیگران نیز به دلیل تسلطی که به زبان انگلیسی داشتند انتخاب شدند.

وی افزود: اولین بار نبود که در لباس روحانیت جلوی دوربین ظاهر می شدم. «پارادایس» هشتمین تجربه من از این نظر به حساب می آید، اما این کاراکتر ویژگی خاصی داشت. او در مواجهه با افراد غیر ایرانی و غیر مسلمان، خود را نماینده دین می دانست و باید با متانت خاصی با آنان برخورد می کرد. بازی در این نقش احساس خوبی به من داد، به خصوص که فیلمبرداری ما در یک کشور دیگر بود و همین موضوع تنوع مهمی به حساب می آمد. نکات مثبت این پروژه بسیار بیشتر از نکات منفی آن بود و منتظر آماده شدن اثر و دیدن واکنش مردم هستم.

مهران رجبی که اخیرا جایزه بازیگری برای تلویزیون را از جشن حافظ دریافت کرده درباره این اتفاق توضیح داد: بارها پیش آمده بود که نامزد بشوم اما جایزه ای نصیبم نشده بود. این بار این اتفاق افتاد و حس خیلی خوبی در من ایجاد شد، هرچند که دوستان من که در کنارم کاندید شده بودند نیز همگی شایسته دریافت آن تندیس بودند. باید بگویم آن شب مثل کسی که به تازگی وارد دنیای بازیگری شده باشد و از اینکه دیده شده خوشحال شود، ذوق زده بودم و باز هم از داوران جشن تشکر می کنم.

dardesarhaye-azim2 [1]

این بازیگر با سابقه تلویزیون و سینما همچنین درباره سریالی که این روزها با بازی وی پخش می‌شود گفت: از ابتدا حدس می زدیم استقبال مردم از «دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد بیشتر از سری اول مجموعه باشد و حالا با پخش چند قسمت می بینیم این اتفاق حاصل شده است. از این بابت از مردم متشکرم. گمان می کنم تصویربرداری مجموعه تا ۲۰ ماه رمضان ادامه داشته باشد و با وجود اینکه این شرایط کمی دشوار است، اما دیگر به آن عادت کرده ایم. از اینکه داستان خوب این سریال مورد پسند مردم واقع شده خوشحالم و در آخر از مردم می خواهم کم و کاستی های مرا در مجموعه بازی هایم ببخشند.

سریال «دردسرهای عظیم ۲» از شبکه سه در حال پخش است. در این مجموعه مهران رجبی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، امیرحسین صدیق، فریده سپاه منصور، حسین محب اهری و … بازی کردند.