- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پخش زنده مسابقه والیبال ایران – لهستان در ایوان شمس

shab-noghre-valibal

در دومین برنامه شب‌های نقره ای، مسابقه والیبال ایران – لهستان در ایوان شمس به صورت زنده پخش می‌شود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، برنامه «شب‌های نقره ای» که اختصاص به اکران فیلم های روز سینمای ایران دارد، در دومین شب اجرای خود پیش از نمایش فیلم مسابقه والیبال ایران- لهستان را به صورت زنده برای مخاطبان پخش خواهد کرد.

بنابراین گزارش، شب های نقره ای توسط موسسه تصویر شهر با همکاری خانه سینما از شب گذشته چهارم تیرماه آغاز شده و تا سیزدهم تیرماه از ساعت ۱۲ شب الی ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

در این برنامه شب گذشته فیلم «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی با حضور اهالی خانه سینما به نمایش درآمد و امشب در دومین شب اجرای خود میزبان فیلم “عصر یخبندان” به کارگردانی مصطفی کیایی خواهد بود، که پیش از آن مسابقه والیبال ایران – لهستان ساعت ۹ شب به صورت زنده برای مخاطبین پخش خواهد شد که فروش بلیت آن نیز به صورت همت عالی می باشد.

لازم به ذکر است که فروش بلیت فیلم در این ده شب به صورت همت عالی بوده و بهای پایه آن ده هزار تومان می باشد و تمامی وجوه دریافتی به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی ایوان شمس به نشانی www.eivaneshams.com [1] و یا جهت حضور در برنامه و تهیه بلیت حداقل یک ساعت قبل از شروع سئانس به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه نمایند.