- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«بادیگارد» ۱۰ تیرماه کلید می‌خورد/ تمرین‌ها امشب در فرودگاه ادامه دارد

afsane-naseri

بازیگران فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، این روزها در حال تمرین میدانی در لوکیشن‌های تعیین شده هستند.

افسانه ناصری، یکی از بازیگران فیلم سینمایی «بادیگارد» به سوره سینما گفت: جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا ۱۰ تیر کلید می خورد و ما این روزها مشغول تمرین هستیم. این تمرین به معنای دورخوانی نیست، بلکه ما در لوکیشن های تعیین شده حضور پیدا می کنیم و با رعایت میزانسن‌ها و … حال و هوای سکانس ها را هر چه عمیق تر برای خود درونی می‌کنیم. امشب در فرودگاه به تمرین خود ادامه می دهیم تا وقتی طی چند روز آینده کار به طور رسمی شروع شد، به صورت کامل در فضای مورد نیاز اثر قرار گرفته باشیم.

وی افزود: در «بادیگارد» در نقش زنی به نام خانم صولتی حاضر شده‌ام. از همبازی شدن با چهره هایی مثل پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، محمود عزیزی و دیگر دوستان حاضر در پروژه خوشحال هستم. مخاطب امروز ممکن است با تداعی نام پرستویی و حاتمی‌کیا در کنار یکدیگر به یاد آثار دفاع مقدسی بیفتد، اما باید بگویم این اثر ارتباطی با مقوله جنگ ندارد و نگاه تازه ای به شخصیت های مهم سیاسی می اندازد. «بادیگارد» یک رویکرد هنری جدید در کارنامه ابراهیم حاتمی‌کیاست.

ناصری گفت: پیش از این در سریال «حلقه سبز» نیز با آقای حاتمی کیا همکاری داشتم. ایشان دقت نظر و تعهدی دارد که باعث می شود همه عوامل و به خصوص بازیگران از کار کردن با او لذت ببرند. گاهی پیش می آید در پروژه های دیگر یک نوع عجله و شتابزدگی بر کار حاکم شود که برای هیچ یک از ما خوشایند نیست و من خیلی خوشحالم که در «بادیگارد» با چنین مسائلی روبرو نیستیم و ریتم درست زندگی در هنگام کار جریان دارد. این روزها که با فراغ بال در حال تمرین هستیم، تفاوت بین پروژه های حرفه ای و آن گروه های شتابزده را احساس می‌کنم.

این بازیگر درباره دیگر تجربه های خود توضیح داد: چند هفته قبل فیلمبرداری «میراث طمع» را به کارگردانی مهدی شهسواری در اصفهان به پایان رساندیم. این تله فیلم یک موضوع خانوادگی داشت و به زودی آماده پخش خواهد شد. در این اثر با ثریا قاسمی، پرویز فلاحی پور، مهدی امینی خواه و … همبازی شدم.

محمود کلاری مدیریت فیلمبرداری این اثر را بر عهده دارد.