- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تصویربرداری «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از نیمه گذشت

yaddash-zan1

پخش آنونس مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از هفته آینده از شبکه تهران آغاز می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی پروژه، مجموعه تلویزیونی «یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه هم اکنون در تهران در حال تصویربرداری قرار دارد و تاکنون بیش از ۵۰ درصد تصویربرداری انجام شده است. گروه همچنان در خانه ای در حوالی بزرگراه اشرفی اصفهانی که یکی از لوکیشن های اصلی این پروژه است مشغول تصویربرداری هستند و مراحل فنی نیز به طور همزمان با تولید در حال انجام است. امیر ادیب پرور تدوین و صداگذاری را برعهده دارد و افشین عزیزی نیز ساخت موسیقی را انجام می‌دهد. این سریال قرار است به صورت روتین و بعد از ایام ماه مبارک رمضان از شبکه تهران روی آنتن رود و پخش آنونس آن نیز از هفته دیگر از شبکه تهران آغاز خواهد شد.

شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، فریبا جدیکار، محمود بهروزیان، فرناز رهنما، مونا غمخوار، کاظم سیاحی، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوهی بازیگران اصلی و امیرحسین رستمی، بیوک میرزایی، مهشاد مخبری، حشمت آرمیده و… به عنوان بازیگران مهمان مقابل دوربین کرامتی رفته اند.

yaddash-zan2 [1]

«یادداشت های یک زن خانه دار» ساختاری اپیزودیک دارد و موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای زندگی و مسائل روزمره است. مجموعه داستان زندگی زنی با بازی شقایق دهقان را روایت می کند که روانشناسی خوانده و به دلیل عدم سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارت هایش تصمیم می گیرد یک سایت برای خود راه اندازی کند… .

این سریال در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه تهران در حال تولید است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: طراح و سرپرست نویسندگان تیم اول: علیرضا کاظمی پور، نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرونجدی، پریناز لطف الهی، سولماز مرتضی وند، نسیم عرب امیری، بازنویسی: امیرعباس پیام، رضا گوران، سرپرست نویسندگان تیم دوم: امیرعباس پیام، نویسندگان: مجید مافی، مهدی کیا، مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور، مجید گل سفیدی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، صدابردار: محمد کیان ارثی، فرشید کیوانمهر، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، جلوه های ویژه بصری: احسان فانیان، مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی.