- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

انیمیشن «رستم و سهراب» نیمه مردادماه به خانه ایرانی‌ها می‌رود

rostam-o-sohrab

انیمیشن «رستم و سهراب» نیمه مردادماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

داریوش دالوند به سوره سینما گفت: فیلم انیمیشن «رستم و سهراب» بین ۵ تا ۱۵ مرداد با تیراژ ۱۵۰ هزار نسخه در سراسر کشور توزیع می‌شود. در وضعیت فعلی سینما و با توجه به اینکه فیلم انیمیشن حقیقتا مهجور باقی مانده، اگر همین تعداد هم به فروش برسد و به خانه های مردم راه پیدا کند، من خوشحال می‌شوم. آرزوهای زیادی برای این فیلم در سر داشتم اما شرایط به گونه ای پیش نرفت که بتوانیم حاصل زحمتمان را به تعداد بیشتری از مردم نشان بدهیم. من دلم می‌خواست این اثر تیراژ میلیونی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای به دست آوردن یک فروش بهتر اندیشیده شده توضیح داد: شرکت پخش هنرنمای پارسیان در چند وقت اخیر تیزر «رستم و سهراب» را در ابتدای همه محصولاتی که به بازار عرضه کرد جای داد و کسانی که آن فیلم ها را دیده باشند در جریان هستند که به زودی این انیمیشن به بازار می‌آید. قرار است یک کمپین اینترنتی و تبلیغاتی در فضاهای مجازی برای این اثر سینمایی ایجاد کنم و امیدوارم این اقدام در فروش بهتر فیلم اثرگذار باشد. این فیلم بناست در آینده نزدیک به تلویزیون نیز واگذار شود و من در این راستا نیز گام هایی را برداشته ام.

فیلم انیمیشن «رستم و سهراب» به تهیه کنندگی داریوش دالوند و به کارگردانی کیانوش دالوند ساخته شده و محمدرضا علیمردانی سرپرستی گویندگان آن را بر عهده داشته است.