- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ادای احترام به احمد آقالو/ اکران ویژه فیلمی که جراحی شد

ekran-padash1

مراسم اکران ویژه فیلم «از رییس جمهور پاداش نگیرید» دوشنبه شب ٨ تیرماه در پردیس ملت برگزار شد.

سوره سینما- در ابتدای این مراسم قبل از نمایش فیلم کمال تبریزی گفت: یاد می کنم از مرحوم احمد آقالو که مرد نازنینی بود. آنهایی که با او کار کردند می‌دانند که شخصیت مهربان و بزرگی داست. ما هم در کنار مرحوم آقالو روزهای خوبی را گذراندیم.امیدوارم روح ایشان بعد این سالها امشب کنار ما باشد و مثل همه ما که از اکران شدن این فیلم خوشحالیم در دنیای دیگری شاد باشد.

وی با اشاره به اکران این فیلم بعد ٧ سال افزود: ما بالاخره توانستیم بعد هفت سال دست اندرکاران را برای اکران این فیلم قانع کنیم.عوامل این فیلم زحمات زیادی برای تولید از رئیس جمهور پاداش نگیرید کشیدند. زیرا در همان زمان هم مسئولینی در ایران و عربستان بودند که با کار ما مخالفت کردند. این روزها اتفاقی افتاده که وقتی شما پیش دکتر می روید و معاینه می شوید بعد از آن احساس می کنید که قبلا سالم تر بودید. فیلم ما هم شبیه همین است. بعد از  ٧ سال قرنطینه، جراحان و متخصصین در ارشاد تصمیم گرفتند که کار ما را جراحی کنند.

وی تاکید کرد: انگار بچه ای که ما متولد کردیم بیماری دارد و آنها فکر می کنند که نباید با دیگران ارتباط برقرار کند. چرا که ممکن است بیماری‌اش سرایت کند. اما این فیلم از همان تولد انرژی زیادی داشت و قصدش این بود که سلامتی به جامعه بیاورد. اما مورد جراحی های مختلفی قرار گرفت. اما دست به قلب بچه ما نزدند و قلبش سالم است و امیدوارم بتواند رابطه خوب و عاطفی برقرار کند.  آرزو می کنم جراحان مختلف در جاهای دیگر جامعه دست به جراحی نزنند و فیلم های سینمایی به همان شکل معقول به نمایش در آید.

ekran-padash2 [1]

در این مراسم احمد مسجد جامعی، رخشان بنی اعتماد، رضا کیانیان، جهانگیر کوثری، مجتبی راعی، محمد آفریده، محسن شاه ابراهیمی، محمدرضا دلپاک،محمد حسین حقیقی، بهمن زرین پور، جعفر دهقان، دکتر سریر،نازنین بیاتی، رضا مقصودی، مهرداد غفارزاده، اردشیر رستمی، مهدی رحمانی، مینا اکبری، شاهین امین، مانی باغبانی، سحر عصرآزاد، محمدرضا مقدسیان،محمدرضا غفاری، فتانه ملک محمدی،بیتا بادران، ویدا روشنی، حبیب اسماعیلی، مهدی کریمی،رویا جاوید نیا، غزاله معتمد، علی تبریزی، غلامرضا رمضانی، امیر عابدی، علی بوستان، پیام جهان مانی، احسان کرمی، ماریه ماشاالهی، نازنین فراهانی، علی احمدزاده و … حضور داشتند.