- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بی‌خبری بازیگران «دردسرهای عظیم ۲» از پایان قصه/ برای انتخاب نقش سخت‌گیرتر می‌شوم

amir-ghafarmanesh

امیر غفارمنش انتخاب‌های بعدی خود را پس از «دردسرهای عظیم ۲» با وسواس بیشتری انجام می‌دهد.

غفارمنش در پاسخ به این سوال که کاراکتر او در «دردسرهای عظیم ۲» تا چه حد بر اساس متن و تا چه حد بر اساس خلاقیت های فردی او شکل یافته، توضیح داد: راستش را بخواهید آن شخصیتی که در متن وجود داشت به شکل صد در صد، همین کسی نبود که مخاطب این شب ها تماشا می کند. من به عنوان بازیگر نقش، تا حدی تغییراتی را ایجاد کردم و خوشبختانه برزو نیک‌نژاد نیز کارگردان دموکراتی است که پیشنهادهای را می پذیرد و بعضی از آنها را هم به طور کامل قبول می‌کند.

وی افزود: «دردسرهای عظیم ۲» نسبت به سری اول مجموعه، بهتر در دل مردم جا باز کرده است. یک قصه خوب، دلیل این اتفاق است. در سری قبل ما داشتیم یک کلاهبرداری را روایت می کردیم و این سوژه چیزی بود که کم و بیش در سریال های دیگری مثل «خوش نشین‌ها» هم شاهد بودیم. در «دردسرهای عظیم ۲» ماجرای لطیف‌تر و عاشقانه‌تری را دستمایه قرار دادیم و نتیجه بهتری را هم دریافت کردیم.

این بازیگر همچنین گفت: این روزها داریم قسمت های پانزدهم – شانزدهم مجموعه را تصویربرداری می کنیم و فاصله کمی تا پخش داریم. واقعا هیچ یک از ما نمی دانیم آخر قصه چه اتفاقاتی رخ می دهد و پایان ماجرا چیست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که مردم سریال را دوست دارند و ما هم از این بابت خوشحالیم و دشواری‌های تصویربرداری به صورت فشرده را به جان می‌خریم. من هم از این دیدخ شدن خوشحالم و باید بگویم برای انتخاب های بعدی ام کمی وسواس تر خواهم شد تا بتوانم این موقعیت را همچنان حفظ کنم.

darde-sare-azim [1]

این بازیگر همچنین درباره دیگر فعالیت های خود گفت: امسال برای اولین بار کارگردانی یک برنامه تلویزیونی را تجربه کردم و شب گذشته آخرین قسمت برنامه «فقط بگو نه» از شبکه نسیم پخش شد. این برنامه را آرزو ابوحمزه تهیه کرد و من همیشه از حمایت های ایشان ممنونم. برنامه ما با موضوع اعتیاد ساخته شد و ما در سری اول درباره راه های پیشگیری آن صحبت کردیم. احتمال دارد سری جدید برنامه نیز با محوریت درمان اعتیاد، ساخته شود. ما مفاهیم مورد نظرمان را با زبان طنز انتقال می دادیم و فکر می کنم همین شیوه آموزش به سود ما تمام شد و مخاطب مان را به دست آوردیم.

امیرغفارمنش این شب ها با سریال «دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد میهمان خانه‌های مردم است. او در این مجموعه با الناز حبیبی، جواد عزتی، مریم سعادت، مران رجبی، شهین تسلیمی و … همبازی شده است.