- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پیش‌تولید «ازدواج سعید و لیلا» دوباره آغاز شد

manoochehr-hadi

منوچهر هادی از کلید زدن یک فیلم تازه طی چند ماه آینده خبر داد.

هادی به سوره سینما گفت: سال گذشته قرار بود فیلمنامه ای تحت عنوان «ازدواج سعید و لیلا» را به تهیه کنندگی رضا رخشان جلوی دوربین ببریم. این اتفاق در آن زمان محقق نشد، به این دلیل که برخی از بازیگرانی که با آنان به توافق رسیده بودیم در یک کار دیگر مشغول بودند، همچنین ما تأکید داشتیم به جشنواره فیلم فجر هم برسیم و با شرایطی که در سال قبل وجود داشت، این امکان میسر نبود. حالا دوباره این پروژه به جریان افتاده و ما قرار است به زودی پیش تولید این اثر سینمایی را شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که منابع مالی «ازدواج سعید و لیلا» چگونه تأمین می شود توضیح داد: با یکی دو سرمایه گذار صحبت کرده ایم و توافق اولیه حاصل شده است. به زودی با نهایی کردن تصمیم نام این سرمایه گذاران را اعلام خواهیم کرد. «ازدواج سعید و لیلا» همانگونه که از نام آن بر می آید، تم عاشقانه دارد اما مثل دیگر آثار من رگه‌های اجتماعی فیلم نیز پررنگ است. ما تأکید داریم این اثر سینمایی بتواند فرصت حضور در جشنواره فیلم فجر سال جاری را پیدا کند.

منوچهر هادی چندی پیش فیلمبرداری «من سالوادور نیستم» را در برزیل به پایان رساند. او کارگردانی «زندگی جای دیگریست»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه» و … را در کارنامه دارد.