- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«سپیدان» بعد از «شهرزاد» کلید می‌خورد/ دومین فیلم سجادی حسینی بعد از ۷ سال

asrash-sajadi

آرش سجادی حسینی تولید دومین فیلم سینمایی خود را تا دو ماه دیگر آغاز می‌کند.

سجادی حسینی در رابطه با تازه ترین فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: این روزها در حال تصویربرداری سریال «شهرزاد» هستیم و من در کنار حسن فتحی به عنوان دستیار کارگردان حضور دارم. ضبط این سریال تا ۴۰ روز دیگر به پایان می رسد. همزمان هم آخرین فیلمنامه ام را به نام «سپیدان» بازنویسی می کنم تا بلافاصله بعد از این مجموعه کار را جلوی دوربین ببریم.

وی افزود: «سپیدان» به تهیه کنندگی مهدی مددکار سال گذشته پروانه نمایش دریافت کرد. این فیلم در ژانر پلیسی – اجتماعی است و در تهران فیلمبرداری می‌شود. نقش اول قصه مرد است و سایر بازیگران حول محور شخصیت اول شکل می‌گیرند. پیش از این کار قرار بود «دامون» با مشارکت فارابی ساخته شود اما با وجودی که سرمایه کار هم فراهم بود مدیران جدید فارابی گفتند این فیلمنامه در اولویت ما نیست.

این کارگردان که دو سال پیش با پروژه «لاله» همکاری داشت دراین باره گفت: اسدالله نیک نژاد از زمانی که به ایران بازگشت با من تماس نگرفت و من نمی‌دانم در ادامه کار حضور دارم یا خیر. کاری که برای مدت طولانی متوقف شده به سختی می‌توان از سر گرفت. به هر حال در این مدت خیلی چیزها تغییر کرده و مشخص نیست بتوان حتی همه بازیگران و عوامل را در یک زمان مشخص جمع کرد.