- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

درویش میهمان «اهالی بهشت» می‌شود

darvish

احمدرضا درویش میهمان برنامه «اهالی بهشت» شبکه قرآن سیما در برنامه جمعه ۱۲ تیرماه است.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری فیلم سینمایی «رستاخیز»، برنامه «اهالی بهشت» هر شب با محوریت قرآن و موضوعات قرآنی روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود و با دعوت از چهره‌های مختلف فرهنگی، ملی و قرآنی به نحوه بهره گیری آنها از تعالیم قرآن، تامل درباره درک فرصت های ماه مبارک رمضان و … می پردازد.

محمد متین سردبیر این برنامه در سخنانی گفت: پخش برنامه «اهالی بهشت» دو روز قبل از ماه مبارک رمضان در شبکه قرآن آغاز شده و تا دو روز بعد از این ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در برنامه ای که قرار است جمعه شب ۱۲ تیر ماه ساعت ۲۳ روی آنتن برود با احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» و چند تن از مسئولان و چهره های سینمایی و فرهنگی کشور گفتگو خواهیم داشت.  از جمله محورهایی که در این گفتگو به آنها پرداخته خواهد شد عرضه آثار و محصولات فاخر سینمای دینی با گذشت سه دهه بعد از پیروزی انقلاب است.

به گفته وی، همچنین در این برنامه بخش هایی از فیلم سینمایی «رستاخیز» به همراه قسمت هایی از پشت صحنه به نمایش گذاشته می شود و درباره رویکرد، شرایط و دلیل ساخت این پروژه تاریخی مذهبی بحث خواهد شد. برنامه «اهالی بهشت» هر شب به صورت زنده و به مدت ۱۵۰ دقیقه از شبکه قرآن سیما روی آنتن می رود. رضا صبور تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد و محمد متین سردبیر و مجری – کارشناس آن است.

این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام «القربان» و نسخه انگلیسی آن با عنوان «حسین، آنکه گفت نه» عرضه می‌شود. «رستاخیز» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش، تهیه‌کنندگی تقی علیقلی زاده و مدیریت تولید علی قائم‌مقامی ساخته شده است. فیلم در کنار حضور تعداد زیادی از بازیگران ایرانی از حضور ۷ هنرپیشه خارجی نیز بهره برده است.

سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com [1] و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com [2]  در دسترس علاقمندان است.