- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اسکویی برای جشنواره فردا تیزر ساخت

tizer-sanati

مهرداد اسکویی تیزر سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) را ساخت.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، مهرداد اسکویی از مستندسازان بین‌المللی سینمای ایران و از اعضای هیات داوران بخش فیلم جشنواره، تیزر تلویزیونی جشنواره فناوری و صنعتی را ساخت.

این نسخه از تیزر سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی برای پخش تحویل تلویزیون شده است. مهرداد اسکویی درباره ویژگی‌های این تیزر که یادآور ارتباط صنعت، فناوری و سینماست، گفت: در این تیزر قصد داشتیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارتباط هنر سینما، پدیده صنعت و تاثیر و نیازمندی متقابل این دو روی یکدیگر را نمایش دهیم.

این مستندساز بین‌‎المللی و چهره فرهنگی سال جهان به انتخاب کشور هلند همچنین تاکید کرد: نمایش چگونه یاری دادن هنر سینما به دیده شدن و رشد صنعت کشور و متقابلا کمک صنعت و فناوری به هنر سینما، ایده اصلی ساخت تیزر بود که امیدوارم توانسته باشیم این مفاهیم را به درستی منتقل کنیم.

عوامل تولید تیزر سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: مهرداد اسکویی، تصویربردار: محمد حدادی، گروه کارگردانی: عطا مهراد و سیاوش جمالی، مشاور: حمید نجفی‌راد.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر برگزار می‌شود و اطلاعات جشنواره روی سایت WWW.JDFEST.IR [1] قابل پیگیری است.