- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آخرین ایستگاه «معمای شاه» در شهرک سینمایی/ «پیانو» و یک فیلم اولی دیگر

Mohamadreza-varzi

مجموعه تاریخی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی این روزها بخش های پایانی تصویربرداری در شهرک غزالی را پشت سر می‌گذارد.

علی لدنی تهیه کننده این مجموعه به سوره سینما گفت: بعد از کار در لوکیشن‌های کاخ سعدآباد، نیاوران و کاخ گلستان قسمت‌هایی از بخش خارجی بجا مانده از کار را در شهرک سینمایی ضبظ خواهیم کرد. بعد از اتمام این بخش کار در ایران به پایان می‌رسد و گروه با برخی از بازیگران سکانس های خارج از کشور را به نتیجه می‌رسانند. به احتمال زیاد یکی از کشورهای مجارستان یا فرانسه آخرین لوکیشن ما است.

وی افزود: در صحنه های خارج از کشور قرار است بخشی از زندگی محمدرضا پهلوی در رابطه با چگونگی آشنایی او با فرح دیبا و مقدمات ازوداجش به تصویر آورده شود، امیرمهدی کیا و ساغر عزیزی که کاراکترهای شاه و فرح را بازی می‌کنند و دیگر بازیگرانی که در این فصل از قصه حاضرند، در این سکانس‌ها حضور دارند. در تلاشیم بتوانیم این مجموعه را از پاییز روی آنتن ببریم و همزمان با پخش، قسمت‌های آخر را تصویربرداری کنیم. «معمای شاه» به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

لدنی درباره سایر فعالیت های خود گفت: در صدد مجوز اکران فیلم سینمایی «داره صبح میشه» هستیم. ضمن اینکه در برنامه‌های امسال قصد دارم یک کار کودک را آغاز کنم و با یک کارگردان فیلم اولی به نام علی بهادری فیلمنامه «پیانو» را کلید می‌زنم.