- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فروش خوب «گینس»/ سینما سپیده در انتظار «رستاخیز»

Rooze Rastakhiz (11)

یک سینمادار از از فروش راضی کننده فیلم «گینس» در سانس‌های ظهر ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حسین کشاری مدیر سینما سپیده به سوره سینما گفت: سالن اصلی این سینما «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده را نمایش می‌دهد و سالن کوچک به فیلم «یاسین» به کارگردانی حامد امرایی اختصاص یافته است. فروش خوب «گینس» قابل توجه است. این فیلم در سینما سپیده تنها در روز جمعه یک میلیون تومان فروش داشت که با توجه به نیم بها بودن بلیت، به معنای حضور ۲۵۰ تماشاگر است. «یاسین» هم در همه سالن های نمایش دهنده مخاطبان خود را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز لیالی قدر سینماها از چه تاریخی کار خود را متوقف می کنند توضیح داد: طبق دستور شورای صنفی نمایش ما باید عصر امروز یکشنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۸ سینما را تعطیل کنیم و این روند تا پایان روز چهارشنبه ۱۷ تیرماه ادامه خواهد داشت، البته این احتمال هم وجود دارد که در روز سه شنبه ۱۶ تیر سینماها از صبح تا ساعت شش عصر فعال باشند. در روزهای عادی ماه مبارک رمضان سینما سپیده کار خود را از ساعت ۱۱ شروع می کند و تا ساعت ۲۱:۳۰ در خدمت مردم است. جالب است که در سانس های ظهر ماه مبارک که معمولا اکثر سالن ها بدون مخاطب هستند ما در مجموع پذیرای ۷۰ تماشاگر هستیم.

فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، برنامه آینده سینما سپیده است که از ۲۴ تیرماه اکران عمومی آن آغاز می‌شود. بلیت این سینما در حال حاضر نیم بها و به قیمت ۴۰۰۰ تومان است.