- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سفرهای «دریا و ماهی پرنده» ادامه دارد

darya-va-mahi-parandeh
فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده در دو جشنواره آسیایی روی پرده می‌رود.
سوره سینما- «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان پاییز سال جاری در جشنواره بوسان کره جنوبی و جشنواره کودک شارجه امارات شرکت خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی پروژه، بعد از دریافت جایزه ویژه منتقدان جشنواره فیلم مسکو این بار و در پاییز سال جاری فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» در جشنواره بوسان کره جنوبی و جشنواره کودک شارجه امارات شرکت خواهد کرد.
این فیلم در جشنواره کودک شارجه در بخش فیلم های بلند حضور دارد. این نخستین جشنواره فیلم کودکی است که در کشور امارات برگزار می شود و هدف از آن ارتقا دانش رسانه ای کودکان و نوجوانان در جهت بهره گیری از خلاقیت خود در زمینه فیلمسازی است. نخستین دوره جشنواره فیلم کودک شارجه از ۲۶ مهر تا ۱ آبان در کشور امارات برگزار شود که به بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم انیمیشن، بهترین فیلمساز کودک و بهترین فیلم کوتاه امارات جوایزی اهدا خواهد شد. فیلم غفارزاده همچنین از تاریخ هشتم تا ۱۸ مهر در بخش پنجره‌ای به سینمای آسیا جشنواره بوسان به نمایش گذاشته خواهد شد.
همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی بازیگران اصلی این فیلم هستند.