- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«قندون جهیزیه» ریتم درستی دارد/ از پیشنهادهای تئاتری استقبال می‌کنم

afsane-chehre-azad

بازیگر مجموعه «وضعیت سفید» که به زودی روی صحنه می‌رود، از تجربه فضای تئاتر خرسند است.

افسانه چهره‌آزاد به سوره سینما گفت: مدتی پیش تئاتری به نام «در سوگ کاظم اشتری» را به کارگردانی سامان پور سلیمانی روی صحنه بردیم. بعد از این تجربه پیشنهادهای متعددی را برای بازی در تئاتر دریافت کردم و به زودی تمرین برای یکی از آنها را شروع می‌کنم. این اتفاق باعث تعجب من شده و البته خوشحالی و رضایت مرا در پی داشته. به هر حال تئاتر علاقه قدیمی من است و از اینکه این همه پیشنهاد را با هم دریافت می‌کنم هیجان زده‌ام.

وی افزود: جدیدترین تجربه سینمایی من به فیلم علی ملاقلی پور بر می‌گردد. نقش کوتاهم را در این اثر بسیار دوست داشتم و تجربه ای که با این گروه پشت سر گذاشتم بسیار شیرین و عالی بود. «قندون جهیزیه» ریتم درستی دارد و این ویژگی همان چیزی است که به بازیگر لذت می‌دهد و باعث می شود روند کار او را خسته نکند.

این بازیگر همچنین درباره جدیدترین تجربه تلویزیونی خود توضیح داد: نوروز سالی که گذشت سریال «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی پخش شد و ویژگی آن برای من این بود که به اتفاق همسرم شاهرخ فروتنیان در آن بازی داشتیم. آثار آقای سلطانی حال و هوای واقع گرایانه دارد. وجود این شرایط باعث می‌شود بازیگری مثل من برای حضور در پروژه ترغیب شود، البته من همه ژانرها را دوست دارم و طرفدار تجربه‌گرایی هستم.

افسانه چهره آزاد سال‌های اخیر در فیلم‌های سینمایی «دهلیز»، «بوتیک» و مجموعه «وضعیت سفید» بازی کرده است.