- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«اخلاق» حالش بده، کمک کنید نمیره!/ واکنش رامبد جوان به منتقدان «ماه عسل»

rambod-ehsan

رامبد جوان به موج ایجاد شده برای مقایسه وی با احسان علیخانی واکنش نشان داد.

سوره سینما- پنجشنبه ۱۸ تیرماه و در پایان برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی از تیم مذاکره کننده کشورمان در وین حمایت کرد و خطاب به مردم گفت:«در مذاکرات کشور ما با دنیا بیشتر از همه اسرائیل و عربستان ناراحت هستند. ناراحت هستند چون می‌ترسند آشتی شکل بگیرد. همین که گفتگو بکنیم نشان انعطاف ماست. یک جمله خیلی خوبی آقای ظریف گفتند که گوشت شد به تن همه ما و آن جمله بلند ورسا این بوده که :«هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید.» من دیدم که این تیم نجیب و شریف مذاکره کننده از مردم خواستند که این شب ها دعایشان کنیم. خواهش می‌کنم که همه این همدلی و هم زبانی در واردترین شب قدر تیم مذاکره کننده را دعا کنیم تا بهترین اتفاق به نفع مردم و مملکتمان بیفتد.»

اما از طرفی دیگر شب گذشته رامبد جوان مجری برنامه موفق «خندوانه» هم در دفاعی تمام قد از احسان علیخانی از مردم خواست که اخلاق را در کلامشان رعایت کنند. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت :«همیشه از ارزشمندترین چیزهای زندگیم دوستی ها و رفاقت ها با آدم ها بوده و هست. این بازی اخیری که توسط عده ای قطعا نسنجیده راه افتاده و به زشت ترین شکل ممکن من و رفیقم «احسان علیخانی» رو به دلایل احمقانه و واهی در برابر هم قرار داده ؛ بدون این ملاحظه که ما هر دو داریم با سلیقه هامون و اونجور که بلدیم برای مردم تلاش می کنیم و برنامه می‌سازیم. برای اینکه اون ها رو برای دقایقی وادار به فکر کردن به چیزایی کنیم که به به نظرمون ارزشمند اند. حالم رو خیلی بد کرده. این بازی بیمارگونه که در فضای مجازی راه افتاده رو نمی‌فهمم. فقط آنقدر می‌فهمم که شیوع این بیماری بی شک هیچ برنده و قهرمانی نداره و البته یقین دارم که قربانی مظلوم این بازی چیزی نیست جز :«اخلاق»… که چقدر این روزها حالش بده! کمک کنید تا نذاریم بمیره! همین!!!»

مقایسه های بی تناسب برخی از کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی که برنامه «ماه عسل» و «خندوانه» را روبروی هم قرار دادند باعث شد که رامبد جوان به آن واکنش نشان دهد. پیش از این نیز برخی از بازیگران و خواننده ها و حتی فوتبالیست های ایرانی از احسان علیخانی حمایت کردند و خواستار پایان این بی اخلاقی اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی شدند.