- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

از رسانه دولتی انتظار بیشتر است/ سنت قدیمی شتابزدگی در تلویزیون

negin-sedgh-gooya

نگین صدق گویا معتقد است کیفیت پایین فیلم و سریال‌ها متاثر از شتابزدگی تولید در تلویزیون است.

صدق گویا که شب‌های قدر سریال «ساعت صفر» را روی آنتن داشت به سوره سینما گفت: با توجه به زمان بسیار کمی که گروه در اختیار داشت به نظرم خروجی کار قابل قبول بود و خوشحالم که بازخورد خوبی از مردم را شاهد بودیم اما قصه همیشه شتابزدگی در تلویزیون قطعا بر کیفیت همه آثار ساخته شده تاثیر می‌گذارد و ما هم با وجود مدت زمان یکماه برای تولید و هوای گرم و شرایط ماه رمضان از این مساله مستثنی نبودیم.

وی افزود: قصه «ساعت صفر» و تغییر جهتی که در روایت وجود دارد برایم جالب بود ضمن اینکه تفاوت فیلمنامه در پایان بندی نسبت به سایر کارهای تلویزیونی را نی شد نادیده گرفت اما دلیل اصلی تر من برای قبول این نقش سعید سلطانی بود. در شرایطی که قرار است کاری با عجله تحویل داد تنها حضور چنین کارگردان هایی می تواند این اعتماد را به وجود بیاورد که نتیجه کار به بهترین شکل ارائه خواهد شد.

صدق گویا گفت: علاوه بر کارگردان گروه خوب باعث تسریع در روند کار بود در هوای گرم این ایام گاهی ما از ۹صبح تا ۲ نیمه شب کار می کردیم و خوشبختانه چون با دو دوربین ضبط داشتیم توانستیم از زمان ممکن به خوبی استفاده کنیم. من بعد از دو سال انتظار این کار را قبول کردم و امیدوارم شرایط برای همه بازیگران و هنرمندان به سمتی پیش برود که بتوانند به کار و حرفه خود ادامه دهند.

بازیگر فیلم «چکمه» گفت: متاسفانه بحث دستمزدها باعث می‌شود تمایل به کار پایین بیاید. همکاران ما در این پروژه ها تمام وقت زحمت می‌کشند و فرصتی برای انجام کار دیگر ندارند ولی کسی پاسخگوی زحمات شان نیست. این روزها همه جا حرف از بی پولی است اما از ارگان های دولتی مثل تلویزیون انتظار بیشتری می رود.

صدق گویا گفت: در این مدت خودم را با کارهای متفرقه سرگرم کردم تا بازیگری برایم از سر اجبار نباشد. از جمله فعالیت هایم تحصیل در رشته مد و طراحی لباس بود و می‌خواستم برای فصل تابستان به طور جدی به آن ورود پیدا کنم، اما به خاطر این پروژه قصد دارم در فصل پاییز طرح‌هایم را ارائه دهم.