- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«نیاز» راوی مشکلات جامعه امروز

ammar-tafti

بازیگر مجموعه «نیاز» این مجموعه را قصه مشکلات اجتماعی مردم می‌داند.

عمار تفتی بازیگر نقش محسن در سریال «نیاز» به کارگردانی سعید سهیلی‌زاده به سوره سینما گفت: کنش ها و واکنش های آدم های امروز جامعه ما اغلب از سر ناچاری انجام می‌شود. عمدتا مشاهده می کنیم که درصد قابل توجهی از مردم از داشته‌های خود شامل شغل، موقعیت اجتماعی، وضعیت اقتصادی و … راضی نیستند و تنها به این دلیل که مجبور به تحمل هستند با آنها کنار می‌آیند. آدم هایی که در مجموعه «نیاز» دیدیم چنین شخصیت هایی بودند. دلیل فعل و انفعالات بخشی از آنان نارضایتی از اوضاع مالی شان بود و دلیل تصمیم‌گیری‌های برخی دیگر، شرایطی که در آن قرار گرفته بودند. شرایطی که راه فراری را برای آنها باقی نمی‌گذاشت.

وی افزود: قبلا با آقای سهیلی زاده کارگردان اثر و همچنین ترکیب بازیگران این مجموعه همکاری داشتم اما دریافت جدیدی که از «نیاز» داشتم یک دریافت شخصی بود. در طول این کار بیشتر از همیشه متوجه شدم مردم در مورد تو همانگونه ای فکر می کنند که خودت فکر می کنی و به چیزی باور پیدا می کنند که تو باور داری. اگر جمله ای که از دهان من بیرون می آید نشأت گرفته از ذهن من باشد، می توانم به تأثیرگذاری آن روی مخاطب امیدوار باشم، اما اگر بنا باشد چیزی را که روی کاغذ درج شده صرفا اجرا کنم، هر چقدر هم که از نظر تکنیک درست جلو بروم، نقشم را باورپذیر ارائه نداده ام.

عمار تفتی در سال گذشته در فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده ظاهر شد. در «نیاز» که اخیرا پخش شد، عمار تفتی، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال زاده، پندار اکبری، بهاره افشاری و … بازی کرده‌اند.