- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

چهار چهره سینمایی در برنامه ویژه عید فطر «خندوانه»/ ۵ شب شاد با رامبد جوان

jenab-khan

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خنداونه» از برنامه های ویژه این گروه برای عید فطر خبر داد.

جواد فرحانی به سوره سینما گفت: مثل همیشه چند سورپرایز ویژه برای مخاطبان خوب برنامه «خندوانه» داریم. چهار چهره مطرح سینمایی و یک چهره خاص ورزشی مهمانان ویژه مجموعه برنامه های عید فطر «خندوانه» هستند و یکی از آنان همشهری «جناب خان» کاراکتر آبادانی عروسکی و محبوب برنامه است. ویژه برنامه ما ۵ شب ادامه خواهد داشت که از چهارشنبه ۲۴ تیرماه شروع می شود و تا یکشنبه ۲۸ تیر ادامه پیدا می کند. در شب های نخست به دلیل قرار گرفتن در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در ساعت ۱۹ و در روزهای اول ماه شوال مطابق با روال همیشگی در ساعت ۲۳ «خندوانه» روی آنتن می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده های مبنی بر حضور احسان علیخانی در این برنامه تا چه حد صحت دارد توضیح داد: آقای علیخانی در ایام عید فطر مشغول «ماه عسل» است. ما صحبت هایی را با ایشان انجام داده ایم، اما هنوز تصمیمی از جانب او به ما ارائه نشده است. «خندوانه» خواهان حضور این مجری محبوب است و هر زمان که فرصت میزبانی فراهم شود ما استقبال می کنیم.

تهیه کننده «خندوانه» همچنین درباره حاشیه هایی که اخیرا بر سر مقایسه «خندوانه» و «ماه عسل» ایجاد شده توضیح داد: این مقایسه در یک شرایط نابرابر و بی‌ربط انجام شده و باید گفت از اساس اشتباه است. احسان علیخانی و رامبد جوان هر دو از سرمایه های صدا و سیما هستند و کار خود را بلدند. «ماه عسل» برای یک دوره طولانی ۱۰ ساله جزو پربیننده ترین برنامه‌ها بوده و این نکته را نباید فراموش کرد. اگر امسال به دلیل پخش برنامه «خندوانه» از شبکه نسیم مخاطب روزه دار، حق انتخاب پیدا کرده باید به خاطر این موضوع به تلویزیون دست مریزاد گفت، نه اینکه علیخانی را زیر سوال برد.

وی افزود: گاهی ناسپاسی هایی از عده اندکی از مردم می‌بینیم که باعث تعجب ما می شود. ما انتظار داشتیم همه مخاطبان درک کنند که اصلا شرایط تولیدی و هدف گذاری این دو برنامه با هم متفاوت است و مقایسه کردن آنها با یکدیگر دور از دانایی است. شعار همیشگی «خندوانه» اخلاق‌مداری بوده و نمی‌فهمیم چرا عده ای با تخطئه کردن شخص یا یک گروه برنامه‌ساز به شیوه هایی دور از انصاف و اخلاق متوسل می‌شوند. هیچ کس کامل نیست و اگر واقعیت این جمله را دریابیم برای نظر دادن در مورد یکدیگر کمی مهربان تر می‌شویم.

برنامه تلویزیونی «خندوانه» در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش می‌شود.