- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

همکاری با درویش فرصتی مغتنم بود/ «رستاخیز» با عشق عوامل ساخته شد

yavar-ahmadi-far

یاور احمدی‌فر بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز» در زمره هنرمندانی است که همزمان در چند حوزه فعالیت می کند.

این بازیگر در معرفی خود گفت: سال ۷۶ دیپلم نقاشی خود را از هنرستان حوزه هنری گرفتم و در کنار حرفه نقاشی عمده فعالیت من در دو سال اخیر موسیقی بود. از سال ۸۷ در کارگاه بازیگری امین تارخ شرکت کردم و بعد از آن در چند کار تله حضور داشتم. سال گذشته سریال تلویزیونی «دربند اروند» را به مناسبت دهه فجر روی آنتن داشتم. امسال هم در قسمت‌هایی از مجموعه «سربه راه» بازی کردم. اولین کار جدی سینمایی هم «رستاخیز» بود که دو نقش از یاوران امام را به عهده داشتم.

وی افزود: کارهای تاریخی در مدت زمانی بسیار طولانی و شرایطی به مراتب سخت تر از کارهای اجتماعی ساخته می‌شوند. زمان فیلمبرداری «رستاخیز» بعضی وقت‌ها دشواری ها به قدری بود که فقط قلب و عشق آدم‌ها کار را پیش می‌برد. خیلی خوشحالم در این گروه حضور داشتم، علاوه بر اینکه تجربه ای متفاوت به دست آوردم، هر کس کنار احمدرضا درویش و گروه بسیار حرفه ای‌اش باشد بعد از کار تغییرات متفاوتی را در وجودش احساس خواهد کرد.

احمدی‌فر گفت: ما به مدت ۱۱ ماه شبانه روز باهم بودیم و در این مدت فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کردیم. همکاری با کارگردان و گروه خوب و حرفه ای فرصت مغتنمی است که باید قدر آن را دانست. متاسفانه من نسخه اصلاح شده کار را ندیدم اما آرزو می کنم در اکران اتفاقات خوبی برای فیلم رخ دهد و «رستاخیز» در جایگاهی که به حق لیاقتش را دارد دست پیدا کند. امیدوارم با اصلاحات انجام شده حساسیت‌ها هم کمتر شود.

یاور احمدی فر پسر مریم بوبانی بازیگر و از اعضای اصلی گروه موسیقی بومی «رستاک» است.