- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

خرید اینترنتی بلیت «رستاخیز» در اهواز/ افزایش سینماهای تهران

Rastakhiz

سینما اکسین اهواز به سالن‌های سینمایی که پیش فروش اینترنتی بلیت فیلم «رستاخیز» را انجام می دهند اضافه شد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری فیلم «رستاخیز»، اکران فیلم «رستاخیز» از چهارشنبه ۲۴ تیرماه آغاز می شود و مخاطبان می توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت فیلم «رستاخیز»، سایت سینماهایی نمایش دهنده فیلم و همچنین سایت سیتنما تیکت مراجعه کنند.

در سایت فیلم «رستاخیز» لینک فروش بلیت سالن های آزادی، ملت، زندگی، کورش، فرهنگ، چارسو، سپیده، شاهد، ماندانا، ایران ، شکوفه، بهمن، فلسطین و ناهید در دسترس است. همچنین لینک سایت سینما تیکت نیز به فروش اینترنتی بلیت فیلم «رستاخیز» اقدام کرده است.

برای مخاطبان شهر اهواز نیز آدرس سایت سینما اکسین این شهر قرار داده شده است. خرید بلیت اینترنتی از طریق آدرس rastakhizmovie.com/?page_id=1172 [1] و cinematicket.org [2] در دسترس مخاطبان قرار دارد. فیلم سینمایی رستاخیز همزمان با عید فطر به سرگروهی سینما آزادی در تهران اکران می شود. همچنین مقرر شده است تا اکران فیلم در شهرستان ها هم همزمان با تهران انجام شود.

«رستاخیز» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش، تهیه‌کنندگی تقی علیقلی زاده و مدیریت تولید علی قائم‌مقامی ساخته شده است. فیلم در کنار حضور تعداد زیادی از بازیگران ایرانی از حضور ۷ هنرپیشه خارجی نیز بهره برده است. این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام «القربان» و نسخه انگلیسی آن با عنوان «حسین، آنکه گفت نه» عرضه می شود.

سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com [3] و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com [4]  در دسترس علاقمندان است.