- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«رستاخیز» به سینماهای تهران رسید

rastakhiz_2

اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش از صبح امروز ۲۴ تیرماه در سینماهای تهران آغاز شد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری فیلم «رستاخیز»، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری درباره جزئیات اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش همراه با سایر آثار در لیست فیلم های اکران عید فطر قرار گرفت.

وی ادامه داد: برهمین اساس «رستاخیز» از صبح امروز ساعت ۱۰ صبح در پردیس سینماهایی چون آزادی، زندگی، کوروش، ملت، اریکه ایرانیان، چارسو، سمرقند و ماندانا در تهران اکران شده است.

فرجی با اشاره به دیگر سالن های سینما که در تهران میزبان فیلم «رستاخیز» هستند گفت: علاوه بر پردیس ها، سینماهایی چون بهمن، مرکزی، شکوفه، سپیده، ایران، کیان، تماشا، فرهنگسرای بهمن، دهکده و شاهد این فیلم را نمایش داده اند.

مدیر پخش فیلم «رستاخیز» تصریح کرد: همچنین قرار است از هفته آینده سینماهای کارون، فلسطین و حافظ به لیست سینماهای نمایش دهنده در تهران اضافه می شود.

فرجی در پایان با اشاره به فروش اینترنتی بلیت فیلم «رستاخیز» گفت: مخاطبان می توانند برای خرید اینترنتی بلیت این فیلم سینمایی به سایت سینماهایی نمایش دهنده فیلم و همچنین سایت سینما تیکت و سایت فیلم به آدرس های http://rastakhizmovie.com/?page_id=1172 [1] و http://cinematicket.org [2] مراجعه کنند.

فیلم سینمایی رستاخیز همزمان با عید فطر به سرگروهی سینما آزادی در تهران اکران می شود. همچنین مقرر شده است تا اکران فیلم در شهرستان ها هم همزمان با تهران انجام شود.

«رستاخیز» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش، تهیه‌کنندگی تقی علیقلی زاده و مدیریت تولید علی قائم‌مقامی ساخته شده است. فیلم در کنار حضور تعداد زیادی از بازیگران ایرانی از حضور ۷ هنرپیشه خارجی نیز بهره برده است.

این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام «القربان» و نسخه انگلیسی آن با عنوان «حسین، آنکه گفت نه» عرضه می‌شود. سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com  در دسترس علاقمندان است.