- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حضور کشورهای آسیایی در جشنواره فیلم «یاس»

yas-festival

در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ ویدیویی یاس، مسابقه چشم‌انداز آسیا به بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره افزوده شد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، این جشنواره در دو دوره گذشته، در ۵ بخش مسابقه ایران، ، مسابقه فیلم‌های پویانمایی بلند، مسابقه سینما- ویدیو، مسابقه طرح و ایده فیلم‌نامه، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شد که امسال چشم‌انداز آسیا به بخش مسابقه بین‌الملل اضافه شد.

بخش مسابقه چشم‌انداز آسیا با هدف تمرکز بر روی فیلم‌های بلند داستانی برگزیده و تاثیرگذار در حوزه آسیا و نیز شناسایی کلیه مخاطبین برای تعامل فرهنگی با کشورهای آسیایی به بخش بین‌الملل این جشنواره اضافه شد. در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره به آثار مسابقه چشم‌انداز آسیا جایزه و تندیس یاس زرین به بهترین فیلم، فیلمنامه و کارگردانی تعلق خواهد گرفت.

مؤسسه رسانه‌های تصویری در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با حمایت سازمان سینمایی و مشارکت استانداری مازندران، سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس را با هدف تشویق فیلم‌سازان و تقدیر از سازندگانی که مبادرت به تولید آثاری با مضامین اسلامی و ملی نموده‌اند، برگزار می‌کند. سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهر ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.