- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پردیس چارسو میزبان سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی شد

parsis-charsoo

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا) در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، پردیس سینمایی چارسو واقع در تقاطع خیابان جمهوری و خیابان حافظ  با  ۵ سالن سینمای حرفه‌ای مجهز به تکنولوژی سینمای دیجیتال و آخرین تکنولوژی صوت و تصویر  مجموعا با ۹۰۰ صندلی از اوایل سال جاری در چرخه اکران سینماها قرار گرفته و قرار است دو سالن آن طی روزهای ۷ تا ۹ مرداد میزبان این رویداد سینمایی در قلب پایتخت باشد.

همچنین با همکاری مدیران این پردیس سینمایی، قرار است آثار برگزیده بخش عکس نیز در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گیرد.

اعلام فیلم های داستانی جشنواره فیلم فناوری و صنعتی

از میان ۲۷ فیلم ارسالی به بخش داستانی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، تنها ۴ فیلم توسط هیات انتخاب مرتبط با موضوعات جشنواره و شایسته حضور در بخش نهایی شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی سومین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا)،  ناصر باکیده، بهزاد رشیدی، مسعود سفلایی، محمدسعید محصصی و محمود کریمی در پایان جلسه جمع بندی آثار نهایی جشنواره که بیش از هشت ساعت ادامه داشت فیلم های۱۴۹۲ ساخته  محمد شاهین محسنی، چهار ضلعی ساخته زهرا خیری، من تو ما ساخته علی عرفان فرهادی و همسفر به کارگردانی مهدی همایونفر را از میان آثار داستانی انتخاب کردند و به هیات داوران پیشنهاد شد در صورت صلاحدید به یک اثر جایزه ای تعلق گیرد.

همچنین بنابر پیشنهاد این هیات سه فیلم پایان نامه ساخته زهره سادات آیت الهی، سامانه شناسایی نشتی ساخته کیوان اسلامی و لوله های صدساله ساخته آرش پورنامداریان  برای نمایش در بخش خارج از مسابقه پویانمایی در نظر گرفته شد.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر برگزار می‌شود.