- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«بن بست زاد» روی میز تدوین/ یک مستند داستانی با درون‌مایه اجتماعی

bonbast-zad

فیلم مستند داستانی «بن بست زاد» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد کارخانی در مرحله تدوین است.

سوره سینما- مهرشاد کارخانی که پیش از این سابقه ساخت مستندهایی با موضوعات اجتماعی و تاریخ سینما را داشته است، این بار هم سراغ تم مورد علاقه خود در سینما رفته و یک اتفاق اجتماعی را دستمایه مستند داستانی به نام «بن بست زاد» قرار داده است.

این مستند داستانی بلند درباره نوجوانی است که در نواختن «پیانو» تبحر بالایی دارد و همین انگیزه ای برای ساخت این فیلم مستند داستانی شده است و مرحله تحقیق و پژوهش و گردآوری مستندات برای نگارش فیلمنامه اثر حدود دوسال به طول انجامیده است و مراحل تصویربرداری هم به اقتضاء شرایط ویژه موضوع و سوژه مورد نظر در مقاطع مختلف انجام گرفته است و اکنون نیز روی میز تدوین قرار دارد.

در این فیلم که به تهیه کنندگی بهروز دین یاریان ساخته شده  نیما اورکی، نیوشا مدبر ، بهرنگ دزفولی‌زاده ، حنا شفیعی ،‌امیر سلامی با حضور استاد بزرگ لشگری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به مشاور فیلمنامه: مجید رحیمیان ، فیلمبردار: مهرشاد کارخانی ، صدابردار : حامد آقایی ، گریم: آیناز شیرازکی ، طراحی صحنه و لباس: مهرشاد کارخانی – علی ابراهیمی ، تدوین : پگاه حمیدنژاد، دستیار کارگردان: نیما مدبر ، دستیار فیلمبردار: احسان صامت زاده ، دستیار دوم کارگردان: علی غیاثوند ، دستیار گریم: نوید چاووشی، دستیار صحنه: نیلوفر میرزایی و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.