- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

امیرسلیمانی به تئاتر بازمی‌گردد

saeed-amirsoleimani

سعید امیرسلیمانی که بعد از بازگشت به ایران فعالیت جدی در بازیگری نداشته، به زودی به صحنه تئاتر برمی‌گردد.

امیرسلیمانی دراین باره به سوره سینما گفت: دغدغه اصلی من در بازیگری بیشتر برای تئاتر است و من صحنه را خواستگاه این هنر می دانم. به تازگی هم پیشنهاد بازی داشتم که اگر شرایط فراهم شود شهریور روی صحنه خواهم رفت. این تئاتر به کارگردانی عارف لرستانی و نویسندگی فرهاد آییش اجرا خواهد شد. بعد از خواندن نمایشنامه احساس کردم متن به خاطر اینکه شامل گذر زمان شده نیاز به بروزرسانی دارد.

وی افزود: به همین خاطر در تماسی که با اییش داشتم او هم با من موافق بود و قرار شد وقتی از سفر به ایران بازگشت در اینباره بیشتر بحث کنیم. علاوه بر این کار یک طرح نمایشی در ذهن دارم و منتظرم تا شرایطی پیش آید بتوانم با یک نمایشنامه نویس مطرح کنم و کارگردانی را خودم به عهده بگیرم. امیدوارم تا آخر امسال بتوانم نمایشنامه را آماده و زمینه را برای اجرا فراهم کنم.

سعید امیرسلیمانی بعد از اینکه ۶ سال پیش در سریال «فرار بزرگ» بازی کرد به خارج از کشور رفت و فعالیت های نمایشی خود را ادامه داد. او در این سال هایی که سفرهای زیادی به ایران داشت در سریال «معمای شاه» بازی کرد و این روزها ترجیح می‌دهد فعالیت های خود را در تئاتر ادامه دهد.