- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«لانتوری» در انتظار پاسخ ارگان‌ها/ «سینما نیمکت» به صداگذاری رسید

lantoori

محمدرضا منصوری از توقف فیلمبرداری فیلم سینمایی «لانتوری» خبر داد.

منصوری مدیرتولید تازه‌ترین فیلم رضا درمیشیان به سوره سینما گفت: حدود ۱۵ درصد فیلمبرداری مربوط به چند سکانس از فیلم باقی مانده است که باید با هماهنگی دو ارگان خاص انجام بگیرد. این روزها در حال پیگیری هستیم بتوانیم موانع را از سر راه برداریم. بر اساس گفته دوستان در انتظار پاسخ هستیم که تا هفته آینده تکلیف کار را مشخص کنیم. با موافقت این ارگان‌ها کار فیلمبرداری تمام خواهد شد و تدوین را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر این فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی را در دست دارم که اگرچه فیلمبرداری آغاز شده، اما مسایلی دارد که تا سه روز آینده روشن می‌شود و گروه می‌توانند کار را از سر بگیرند. فیلم سینمایی «متولد ۶۵» ساخته مجید توکلی هم در انتظار دریافت پروانه نمایش است. محمد رحمانیان این روزها تدوین «سینما نیمکت» را به پایان رسانده و به زودی فیلم وارد مرحله صداگذاری می‌شود.

قصه این فیلم که ظاهرا از طرح های قدیمی محمد رحمانیان است در دهه ۶۰ روایت می شود و در ستایش سینماست. مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد و اشکان خطیبی دیگر بازیگران این فیلم هستند. تورج منصوری علاوه بر فیلمبرداری تهیه کنندگی «سینما نیمکت» را برعهده دارد.

فهرست عوامل اصلی فیلم سینمایی «سینما نیمکت» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمد رحمانیان، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: محسن شاه‌ابراهیمی، صدابردار: پرویز آبنار، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، بازیگران: علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، اشکان خطیبی و … تهیه‌کننده: تورج منصوری.