- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تدوین و صداگذاری «آسپرین»/ یک مجموعه دیگر در راه شبکه نمایش خانگی

aspirin2

با پایان تصویربرداری «آسپرین» ساخته فرهاد نجفی، مراحل فنی این مجموعه آغاز شد.

سوره سینما- مجموعه ویدئویی معمایی جنایی آسپرین به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی اواخر بهار در تهران کلید خورد و تصویربرداری فصل اول آن که شش قسمت دارد، به تازگی پایان یافته است. فصل دوم سریال ۱۰ قسمت دارد که پس از دریافت پروانه ساخت جلوی دوربین خواهد رفت. به تازگی مراحل فنی سریال آغاز شده است و بر همین اساس، صداگذاری توسط جواد غلامرضایی آغاز شده و تدوین را حمید سلیمیان عهده‌دار شده است. موسیقی سریال را رامین کوشا در آمریکا می‌سازد.

این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و بازیگران فصل اول آن فرخ نعمتی، علیرام نورایی، رضا أخلاقی راد، سلمان فرخنده، میثم راسفر، رضا بادامچی و (بازیگر خرد سال) نادیا نجفی هستند. یک بازیگر زن ایتالیایی به نام ایزابلا پیکیونی از چهره‌های عرصه نمایش این کشور هم در سریال آسپرین بازی کرده است.

«آسپرین» بعد از «ماتادور» دومین سریال نجفی محسوب می شود و روایتگر داستان پزشکی است که تصمیم می گیرد روی یکی از بیماران مرد خود آزمایشی عجیب انجام دهد، ولی در نهایت اتفاقاتی می افتد که همه چیز را از کنترل خارج و شرایط عجیب و غریبی ایجاد می کند…

نجفی ساخت فیلم های سینمایی «چارسو» و «حرکت اول» را در کارنامه خود دارد. سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: گلاره جورقانی، صدابردار: محمد کیان ارثی، مشاور فیلمنامه: مریم بهرامی، مدیر تولید: حمید سلیمی، آهنگساز: رامین کوشا، برنامه ریز: رضا سخایی، دستیار اول کارگردان: پروین مقدمی، جلوه های ویژه: شرکت حرکت اول، مدیر جلوه های ویژه: سعید گرمابداری، منشی صحنه: پرستو مدانلو، مدیر تدارکات: رضا دهقان، دستیار نویسنده: بهاره رامتین راد، جانشین تولید: مصطفی مبینی،مشاور رسانه ای:هادی داداشی، طراح وبسایت (Aspirin-series.com) و تیتراژ: علی جدیدی.