- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«تجربه‌های اخیر» میزبان خبرنگاران می‌شود

tajrobe

نمایش «تجربه‌های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی بهاره اسدی شنبه ۱۰ مردادماه میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی، نمایش تجربه های اخیر به کارگردانی بهاره اسدی که در سالن موج نو به روی صحنه می رود در نخستین شب اجرای خود شنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

تجربه های اخیر براساس نمایشنامه‌ای از نادیا راس و جکوب ورن و روایت یک قرن در یک ساعت است. این نمایش پیش از این در سال ۸۸  توسط این کارگردان در حوزه هنری اصفهان اجرا شده است و اکنون با نگاهی تازه از ۱۰ مرداد تا ۲ شهریور ماه به مدت ۲۰شب در سالن موج نو به روی صحنه می رود.

بهاره اسدی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است. وی کارگردانی نمایش هملت ماشین (نوشته ی هاینر مولیر) در چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی و سی امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را ، در کارنامه خویش دارد. اسدی با اجرای این نمایش موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره دانشگاهی شد. همچنین به خاطر کار،  تکنیک و خلاقیت، از طرف کانون کارگردانان خانه ی تئاتر تقدیر و به عنوان پنج کارگردان جوان سال ۱۳۹۰، انتخاب شد.

tajrobe-poster [1]

بازیگران: مرضیه شاتر طوسی، مهدیه صدر نژاد، محمد خوشبختیان، یاسمن ادیبی، فائزه بختیاری، حسین سوفیان، دستیار کارگردان:رژین دلفان، طراح لباس:حدیث حسنوند، طراح دکور:حدیث حسنوند، عکاس: رژین دلفان (گروه هنری ری‌را) و امیر عباسیان.

خبرنگاران و عکاسان می توانند روز شنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ نمایش تجربه های اخیر را در سالن موج نو به نشانی خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۵۷ به تماشا بنشینند. ضمنا علاقمندان عرصه تئاتر می توانند در این بیست شب جهت رزرو و تهیه بلیت به سایت تیک به آدرس  www.tik8.com [2] مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۱۱۱۴۵۱ تماس بگیرند.