- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

همکاری شبنم فرشادجو و مهران مدیری

shabnam-farshadjoo

شبنم فرشادجو از حضور خود به عنوان بازیگر میهمان در فصل جدید سریال «درحاشیه» به کاگردانی مهران مدیری خبر داد.

شبنم فرشادجو در مورد فعالیت‌‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: چند پیشنهاد کاری در حوزه تئاتر و تصویر دارم که هنوز تصمیم قطعی در مورد هیچ کدام از آنها نگرفته‌ام. در فصل جدید  سریال «در حاشیه» احتمالا حضور پررنگی نخواهم داشت و به عنوان بازیگر میهمان به ایفای نقش می‌پردازم.

این بازیگر تئاتر با بیان اینکه ترجیح می‌دهد یک بازیگر تئاتر شناخته شده باشد تا بازیگری که در هر کار تصویری حضور پیدا می‌کند، افزود: با توجه به سابقه فعالیتم که در تئاتر بوده است دوست ندارم در هرکار تصویری حضور داشته باشم. انتخاب‌های من در حوزه تصویر با وسواس همراه است. درست است که ممکن است فعالیتم در تئاتر جایگاهم را به عنوان یک بازیگر در میان مخاطبان محدودتری تثبیت کند، اما این برای من خیلی شیرین تر از این است که بخواهم با کارهای سطحی و دم‌دستی در میان مخاطبان تلویزیون و سینما شناخته بشوم.

فرشادجو ادامه داد: برای من کار خوب مهمتر از هر چیز است. ممکن است این کار خوب یک تئاتر یا یک سریال باشد. بنابراین مرزبندی خاصی ندارم که بگویم فقط تئاتر یا فقط کار تصویر را انتخاب می‌کنم. برای من فیلمنامه، نمایشنامه و گروهی که با آنها کار می‌کنم اهمیت بیشتری دارد.

شبنم فرشادجو بازی در مجموعه‌های «میوه ممنوعه» و «شاهگوش»، «شوخی کردم» و نمایش‌های «هملت»، «تن تن و راز قصر مونداس»، «این تابستان فراموشت کردم» و … را در کارنامه دارد.