- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مهدی مقدم و بازی در ۶ فیلم سینمایی/ خواننده دهه هشتاد به صحنه بازمی‌گردد

mehdi-moghadam

مهدی مقدم خواننده محبوب دهه هشتاد بعد از سال‌ها بی‌خبری دست پر به دنیای موسیقی و سینما باز می‌گردد.

مقدم که در چند سال اخیر آلبومی از او منتشر نشد و در رسانه ها هم خبری از او نبود در این باره به سوره سینما گفت: از زمان آغاز فعالیت هایم به خصوص از وقتی که آلبوم هایم با ساخت کلیپ همراه بود شبکه های مجوز دار کار من را پخش می‌کردند، اما شرایط به سمتی رفت و اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داد، یعنی پخش کلیپ کلا در همه شبکه ها ممنوع شد. این ماجرا باعث شد من هم دچار مشکل شوم.

وی افزود: اگر واضح تر بخواهم بگویم به خاطر پخش کلیپ هایم در شبکه های ماهواره ای ممنوع الکار شدم. از این اتفاق ۸ سال می گذرد ولی این روزها به لطف دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز کار برای من صادر شد و قصد دارم با انرژی بیشتر کارم را دوباره شروع کنم و از مهرماه امسال هم با همکاری حسین توتونچیان، مجید پیرایش و… آلبوم جدیدم را منتشر کنم و هم برای برگزاری کنسرت اقدام کنم.

مقدم گفت: انتقادی به این ماجرا ندارم چون قبول دارم خودم هم بعضی جاها اشتباه کردم اما الان تصمیم دارم با کمک گروه جدید و دوستانم با فکر و تدبیر پیش بروم تا هم خطاهای گذشته را جبران کنم هم ادامه راه را بدون اشتباه بروم. نمی شود همه اشکالات را به گردن دیگران انداخت من قصد کاری نکردم اما سن کم و عدم اگاهی من باعث شد مسیر راهم تغییر کند. در آن سن و سال هیجان دیده شدن باعث می شود تصمیم گیری‌ها همیشه درست نباشد.

این خواننده و بازیگر ادامه داد: طی این مدت اگرچه در زمینه موسیقی کار جدی نداشتم اما ۶ فیلم آماده نمایش دارم و بازیگری را کنار نگذاشته‌ام. «ماهرخ» به کارگردانی اصغر نصیری، «قرار بعدی همانجا» ساخته محسن توکلی و تهیه‌کنندگی اصغر پورهاجریان، «نقل و نبات» به کارگردانی کمال مقدم و تهیه‌کنندگی رسول کاسه‌ساز، «آخرین حرف» به کارگردانی اصغر نصیری و تهیه‌کنندگی سعید صادقی از جمله این کارهاست.