- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«یک روز معمولی» به زودی کلید می‌خورد/ نادر مقدس با دو فیلم در دو جشنواره

nader-moghadas

کارگردان «پرونده‌ای برای سارا» به زودی فیلم تازه خود را در جنگل‌های شمال جلوی دوربین می‌برد.

نادر مقدس به سوره سینما گفت: در تدارک تولید فیلمنامه جدیدم به نام «یک روز معمولی» به تهیه‌کنندگی افسانه منادی هستم و بازیگران به زودی در جنگل های مازندران جلوی دوربین می روند. آنچه در تولید این پروژه در اولویت ما قرار گرفته انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین از بین هنرمندان مازندرانی هستند. بازیگران همه از بین هنرجویان کارگاه تجربی هنر انتخاب می شوند و سایر عوامل مازنی هم پیش از این در سینما فعالیت داشته‌اند.

این کارگردان افزود: «یک روز معمولی» در زمره فیلم های تجربی قرار می‌گیرد و داستان فیلم درباره سفر یک روزه گروهی از هنرجویان مرکز هنرهای نمایشی برای تولید یک فیلم کوتاه است. به همراه گروه سازنده در تلاشیم بتوانیم اولین رونمایی را در جشنواره فیلم یاس داشته باشیم به همین خاطر از دو هفته دیگر که کار کلید می‌خورد قصد داریم به طور همزمان تدوین را انجام داده و مراحل ساخت موسیقی را هم پیگیری کنیم.

وی گفت: این فیلم فضایی کاملا تجربی دارد و امیدواریم مورد رضایت مردم هم قرار بگیرد. با توجه به موضوع و جنس کار بعد از جشنواره فیلم یاس قصد داریم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران کنیم.

مقدس درباره اکران فیلم «پرونده‌ای برای سارا» گفت: اکبر نبویان تهیه‌کننده در حال پیگیری است تا بتوانیم اولین اکران را در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان داشته باشیم.

جشنواره فیلم «یاس» که سال گذشته برای نادر مقدس بزرگداشتی ترتیب داده بود احتمال دارد امسال در رامسر برگزار شود.