- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دوران عاشقی» در سینما اکسین می‌گذرد

doran-oxin

فیلم سینمایی « دوران عاشقی» در سینما اکسین اهواز روی پرده رفت.

سوره سینما – فیلم سینمایی «دوران عاشقی» ششمین ساخته علیرضا رئیسیان از امروز سه شنبه ۱۳ مرداد همزمان با سینماهای پایتخت روی پرده سینما اکسین اهواز رفت. لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی، بیتا فرهی، لی‌لی فرهادپور، سوگل قلاتیان، نسیم ادبی، سعید داخ، عاطفه للهی، داریوش فائزی، شهرام جمشیدی، فرزان نجفی، حمیدرضا حیات، حسین کوهستانی، عرشیا خلج و مینا وحید بازیگران این فیلم هستند.

«دوران عاشقی» یک درام خانوادگی است که در یک بستر اجتماعی روز اتفاق می‌افتد. فیلم داستان زوجی را روایت می کند که با بحرانی در زندگی شان مواجه می‌شوند. «گینس»، فیلم پر فروش این روزهای سینمای ایران نیز که پیش از این در سینما اکسین اکران داشت، در سینما بهمن (فلسطین سابق) ادامه اکران دارد. از علاقمندان به این کمدی اجتماعی دعوت می‌شود جهت تماشای هنرنمایی رضا عطاران و محسن تنابنده، به سینما بهمن مراجعه کنند.

doran-oxin-poster [1]

برنامه نمایش سینماهای بهمن سبز (حوزه هنری) خوزستان در این هفته به این شکل است: «دوران عاشقی» سینما اکسین: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ + سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه سانس ویژه ۲۲، « عصریخبندان » سینما قدس: هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ + چهارشنبه و پنجشنبه سانس ویژه ۲۱:۳۰ ، «گینس» در سینما بهمن (سینمای کودک و نوجوان): هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ + پنجشنبه و جمعه سانس ویژه ۲۲.