- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مسعود رایگان و رویا تیموریان به «معکوس» رسیدند/ حضور ملک مطیعی منتفی شد

makoos

پولاد کیمیایی گفت: به دلیل اینکه نمی‌توانیم از ناصر ملک مطیعی در «معکوس» استفاده کنیم صحنه‌های ضبط شده را دوباره فیلمبرداری می‌کنیم.

کیمیایی که روند تولید اولین فیلم بلندش با حاشیه‌هایی همراه بود به سوره سینما گفت: بعد از اینکه شرایط حضور بازیگر اصلی و ناصرملک مطیعی فراهم نشد مجبور شدیم ساختار فیلم را عوض کنیم یعنی چند بازیگر را حذف و تعدادی دیگر اضافه کنیم. این مسایل باعث شد فیلمبرداری مدتی متوقف شود تا شکل کار به یک انسجام برسد و بتوانیم با برنامه جدید و درست فیلمبرداری را ادامه دهیم.

وی افزود: در حال حاضر با بازیگران جدید قرارداد بستیم . مسعود رایگان و رویا تیموریان حضورشان قطعی شده و با میلاد کیمرام هم در حال مذاکره ایم تا او و بازیگر جایگزین اصلی هم در هفته جاری به جمع ما ملحق شوند. این شرایط در روند داستان فیلمنامه تغییری ایجاد نکرد اما به اقتضای جابه جایی هایی که پیش آمد میانگین سنی بازیگران متفاوت شد. به این معنی که وقتی ملک مطیعی نباشد به طبع بازیگر نقش مقابل هم باید تغییر کند .

کیمیایی گفت: تا الان ۲۲ دقیقه از کار را فیلمبرداری کردیم، اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم و باید از اول همه سکانس‌ها را با حضور بازیگران جدید جلوی دوربین ببریم.

«معکوس» اولین فیلم بلند پولاد کیمیایی به عنوان کارگردان است و قرار نیست خودش در فیلم بازی کند. گروه تولید عبارتند از نویسنده و کارگردان: پولاد کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، برنامه ریز: رضا بختیاری، دستیار کارگردان: عادل معصومیان، مجری طرح: حمیدرضا افشار، سرمایه گذار: امین محمود یار، تهیه کننده: مسعود کیمیایی.