- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

استقبال از «دندون طلا»/ پخش قسمت دوم از ۲۱ مردادماه

dandoon-tala2

طبق آمار و ارقام به نظر می‌رسد از توزیع مجموعه «دندون طلا» در شبکه نمایش خانگی استقبال شده است.

سوره سینما- پخش مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» آخرین ساخته داوود میرباقری از  ۱۲ مرداد ماه در سراسر ایران آغاز شده و قسمت اول این مینی سریال با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبین روبرو شده است.

علی اکبر قاینی نجفی مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان با اعلام این خبر افزود: قسمت اول سریال «دندون طلا» با برنامه ریزی مناسب و همکاری صمیمانه  سیستم توزیع مویرگی با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و علاقه مندان مواجه شد و بار دیگر رونق را به این شبکه بازگرداند.

وی تاکید کرد: امیدواریم سریال «دندون طلا » بتواند در بازگشت رونق به اقتصاد صنعت نمایش خانگی موثر باشد. همانگونه که بازخوردهای این استقبال نشان می دهد شرایط رونق مجدد برای شبکه نمایش خانگی فراهم شده است.

مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین اعلام قبلی هنرنمای پارسیان، قسمت دوم سریال دندون طلا روز چهارشنبه ۲۱ مرداد ماه جاری به صورت گسترده و هم زمان در سراسر کشور توزیع می شود.

این موسسه همچنین از عموم علاقه مندان ومخاطبان شبکه نمایش درخواست کرد تا برای حمایت از ادامه تولید سریال، فیلم و مجموعه های مربوط به شبکه نمایش خانگی از تکثیر  این محصول و یا خرید نسخ های کپی سریال دندون طلا خودداری کنند.

dandoon-tala2-poster [1]

به گفته مهران برومند تهیه کننده «دندون طلا »استقبال مخاطبین از فروش آن لاین این مجموعه در آپارات فیلیمو با اینکه تجربه بسیار تازه ای در این حوزه است راضی کننده بوده و امیدواریم در فسمت های بعدی مخاطبین از فروش آن لاین  مجموعه در فضای مجازی بیشتر حمایت کنند.

بازیگران «دندون طلا» عبارتند از مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان،محسن قاضی مرادی و با حضور باران کوثری.