- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

وزارت ارشاد در تعلیق اکران «رستاخیز» عجله کرد/ قمه زنان وابسته به جریان اسلام انگلیسی بودند

Rastakhiz

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در سخنانی بیان کرد که وزارت ارشاد در تعلیق اکران «رستاخیز» عجله کرد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری فیلم سینمایی «رستاخیز»، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیرامون فیلم «رستاخیز» سخن گفت.

براساس گزارش سپاه نیوز، وی با با بیان اینکه متاسفانه در تعلیق اکران آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدری عجله کرد گفت: برخی اطلاعات حاکی است عده‌ای که جلوی یکی از سینماهای تهران تجمع و حتی اقدام به قمه زنی کرده بودند وابسته به جریان معروف «اسلام انگلیسی» بوده‌اند و اسناد و مدارک آن در اختیار نهاد مسئول می‌باشد.

سردار جزایری با تاکید بر لزوم توجه گروه ها و جریانات متدین به این مسأله و نیز اشاره به اصلاحات بعمل آمده در فیلم، با اظهار امیدواری نسبت به اکران مجدد آن خارج از بعضی ملاحظات غیر ضروری تصریح کرد: سینما یک رسانه اثرگذار است و قدر سینماگرانی که به دنبال کارهای حساس و سخت مثل به تصویر کشاندن دوران کودکی حضرت پیامبر اعظم (ص) و یا بخشی از تاریخ عاشورا رفته‌اند، باید شناخته شود.

سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com  در دسترس علاقمندان است.