- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«خط قرمز»، پایان دوران طلایی سریال‌سازی/ تکلیف در تلویزیون معلوم نیست

pooya-amini

بازیگر مجموعه «خط قرمز» گفت: امیدوار بوده وضعیت مجموعه‌سازی در تلویزیون بهتر شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

پویا امینی بازیگر شناخته شده دهه هشتاد تلویزیون درباره کم‌کاری خود به سوره سینما گفت: علاوه بر بحث اقتصاد نابسامان تلویزیون، عدم مدیریت درست باعث شده بازیگران و همه کسانی که در این رسانه کار می کنند تکلیفشان روشن نباشد. اگر تصمیم بگیریم فعالیتی آغاز کنیم آینده شفافی پیش رو نداریم. کم لطفی عده‌ای از دوستان نسبت به برنامه‌ریزی باعث شد هم در زمانبندی و هم پرداخت دچار مشکل شویم.

وی افزود: متاسفانه نبود صداقت بیش از هرچیز به حرفه ما و همکاران مان لطمه می زند در نتیجه هرچه جلوتر می رویم کارها ضعیف و ضعیف تر می‌شوند. استفاده از نیروی کارآمد در تلویزیون کمتر شده و بعید نیست آینده این رسانه امیدوار کننده نباشد. در این بین کسی تکلیف خود را نمی داند و مشخص نیست باید از چه کسی توضیح خواست. این مساله نه تنها برای من که هرکس در این عرصه فعالیت می کند خوشایند نیست و باعث کم کاری می‌شود.

امینی گفت: «خط قرمز» در روزهای پایانی دوران طلایی سریال سازی ساخته شد. ما مجموعه های قابل اعتنا در ژانرهای خوب کم نداشتیم. تلویزیون بعد از انقلاب با تولیداتی راضی کننده از «هزار دستان» گرفته تا سریال هایی مثل «درپناه تو» و «در قلب من» که به اقتضای دوره خود بسیار مورد توجه قرار گرفتند روندی روبه بالا داشت اما متاسفانه هرچه جلوتر رفتیم به واسطه استفاده از خواهرزاده و برادرزاده و … شکل کارها دستخوش تغییراتی شد که جبران پذیر نبود.

وی افزود: حالا هم کسی متولی نمی‌شود بخواهد سرو سامانی به این سیستم بدهد. بعد از این باید به خدا توکل کنیم و آرزو کنیم روزی این ماجرا درست شود. با شرایطی که الان در کشورما حاکم است هرچه تلاش کنیم به جایی نمی رسیم. باید همه نیروها برای یک اتفاق نو باهم همدل باشند. همه چیز به بحث مالی و مشکلات اقتصادی بر می‌گردد. با تغییر و تحولات سیاسی که اخیرا شکل گرفت امیدوار بودیم تلویزیون به شرایط مطلوبی برسد اما متاسفانه هنوز از تغییر خبری نیست.