- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مومنی‌شریف: هنرمندان حوزه هنری به آرزویشان رسیدند

momeni

محسن مومنی شریف در حاشیه خاکسپاری دو شهید غواص در حوزه هنری گفت: من هم مانند همه همکارانمان در حوزه هنری امروز به آرزویم رسیدم.

سوره سینما – محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در حاشیه مراسم تشییع دو شهید گمنام از غواصان عملیات کربلای ۴ و خاکسپاری آن‌ها در حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری حاضر در مراسم تشییع این شهدا گفت: من هم مانند همه همکارانمان در حوزه هنری امروز به آرزویم رسیدم. یکی از آرزوهای من این بود که شهدا در حوزه هنری خاکسپاری شوند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که حوزه هنری با شهادت و با جهاد یک نسبت عمیق و پیوند ناگسستنی دارد که این پیوند برای ما افتخارآمیز است.

رئیس حوزه هنری افزود: به همین دلیل حیف بود که پیکرهای پاک شهدا در این نهادی که هنرمندانش همواره از شهدا الهام گرفته و می‌گیرند و برای شهدا کار می‌کنند، حضور نداشته باشند. هرچند شهدا همواره در قلبهای ما هستند ولی حیف بود پیکر مقدسشان در میان ما و در محل کارمان نباشند.

مومنی شریف با بیان اینکه امیدواریم حضور شهدا به ما  کمک کند تا دچار غفلت نشویم، افزود: ان شاالله خدا به ما کمک کند تا از دیدن این شهدا و حضورشان در حوزه هنری بتوانیم سبک زندگی آن‌ها را وام بگیریم و در زندگی خودمان تبلور دهیم، زیرا سبک زندگی شهدا مورد رضایت خدا بود.

رئیس حوزه هنری اظهار کرد: خداوند در حق ما و حوزه هنری لطف کرد و این روز یک روز تاریخی برای ما خواهد بود.

وی گفت: شهدا همیشه الهام‌بخش بوده‌اند. قرآن می‌فرماید «شهدا زنده‌اند» و این زنده بود اثرگذاری دارد، بویژه برای هنرمندان ما که دل‌های پاک و احساسات رقیقی دارند قطعا تاثیرگذار هستند. حتما و قطعا هنرمندان ما بعد از این با شهدا ارتباط بیشتری برقرار خواهند کرد و این در آثار هنری‌شان تاثیرگذار خواهد بود.

مومنی‌شریف در پایان گفت: البته به حمد خداوند کارهایمان تا کنون هم از شهدا و ارزش‌هایی که آنها پاس داشتند، دور نبوده است ولی ان شاء الله حضور این دو شهید در حوزه هنری کمک بیشتری به ما خواهد کرد تا جلوه شهدا در آثار تولیدی ما بیشتر و پررنگتر شود.