- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پای سلفی به سینما هم رسید!/ «گاهی» با فولادوند، پاکدل و صمدی

azadeh-samadi

اولین فیلم سلفی سینمای ایران با عنوان «گاهی» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی امیرپورکیان به زودی مقابل دوربین می‌رود.

سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای فیلم، این فیلم پس از «دلخون»  و «ستایش» سومین فیلم بلند محمدرضا رحمانی به حساب می‌آید که در تاریخ سینما برای اولین بار به صورت سلفی در مدیوم سینما ساخته خواهد شد. مهدی پاکدل، ایمان افشاریان، آزاده صمدی، عاطفه نوری و اندیشه فولادوند از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم سلفی سینمایی قطعی شده که چند بازیگر دیگر در ادامه به این فیلم اضافه خواهند شد.

نکته قابل توجه در این فیلم حضور عاطفه نوری بازیگر سینما و تلویزیون است که پس از چندین سال دوری از این عرصه مجددا با این فیلم به سینما بازگشته است. به گفته امیرپورکیان که تهیه کننده اولین فیلم سلفی سینمای ایران را بر عهده دارد «گاهی» صرفا برای نمایش در گروه «هنر و تجربه» و حضور در جشنواره های بین اللملی معتبر ساخته خواهد شد.

داستان این فیلم سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می‌شوند. این فیلم سلفی سینمایی طی مدت ۲ روز در شمال کشور مقابل دوربین خواهد رفت و برای اولین در تاریخ سینمای جهان و در یک رکورد شکنی دوربین روی دست بازیگران این فیلم می‌چرخد و پای فیلمبردار در میان نیست.

امیر پورکیان پیش از این نیز تهیه کنندگی فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید را بر عهده داشته که این فیلم نیز به عنوان رکورددار کمترین مدت فیلمبرداری طی ۴ روز در یک قطار برای ثبت در کتاب رکوردهای گینس ارسال شده است.