- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دو عروسک «شکرستان» به بازار آمدند

aroosak-shekarestan

عروسک­های شکرستانی «ننه قمر» و «اسکندر» با حمایت حوزه هنری استان تهران و بخش خصوصی تولید شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، علی فریادی  مدیر عامل شرکت متین تویز، با اعلام این خبر، گفت: بازار ایران در زمینه اسباب­ بازی و لوازم جانبی کشش بالایی دارد به گونه­ ای که در سال­های اخیر مبالغ زیادی ارز برای واردات عروسک از کشور خارج شده است.

وی افزود: چنانچه متولیان و نهادهای ذیربط تعامل بهتر و اعتماد لازم نسبت به تولیدکنندگان ایرانی داشته باشند آنان توان تولید و عرضه باکیفیت­ و مناسب محصولات جانبی شخصیت ­های وطنی را دارند.مصرف­ کننده داخلی همواره به دنبال محصولات باکیفیت است و ما امکان و ظرفیت تولید انبوه و با تیراژ بالای عروسک را در داخل کشور دارا هستیم.

مدیرعامل متین تویز در پایان گفت: عروسک­ های تولید داخلی شکرستان، جهت توزیع و فروش در اختیار فروشگاه شکرستان قرار دارد و علاقمندان جهت سفارش عمده و خرید جزء می­ توانند به این فروشگاه مراجعه کنند.

علاقمندان می‌توانند هر روز (به جز روزهای جمعه) از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۱ برای بازدید و تهیه محصولات عرضه شده در فروشگاه شکرستان، به نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، دو راهی یوسف‌آباد، شماره ۱۹۴۱ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۸۶۰۳۴۰۰۱ و ۸۶۰۳۴۰۰۹ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.