- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ارشاد «تهرانجلس» را رد کرد/ فقط فیلم کمدی می‌سازم

mohsen-vaziri

تهیه‌کننده فیلم‌های عامه پسند این سال‌های سینمای ایران علاقه دارد همچنان فیلم کمدی بسازد.

سیدمحسن وزیری به سوره سینما گفت: فیلمنامه ای که ارائه دادم مثل کارهای قبلی با مضمون طنز بود. مدیران سینمایی معمولا سفارش می‌کنند کار کمدی بسازید اما خودشان هم فیلمنامه‌ها را رد می‌کنند. هنوز دلیل نپذیرفتن «تهرانجلس» معلوم نیست. اگر بشود با اعمال اصلاحیه کار را پیش برد حتما انجام می‌دهیم. در غیر این صورت فیلمنامه دیگری جایگزین خواهم کرد. ضمن اینکه فیلمنامه «بوی پول» هم بعد از دو بار بازنویسی احساس کردم خیلی قدرت جذب مخاطب ندارد و از تهیه آن صرف نظر کردم.

وی افزود: این روزها فیلمنامه از هرچیزی مهمتر است. دیگر نمی توان هر فیلمی ساخت و باید همه تمرکز بر فیلمنامه و قصه باشد . در شرایطی که بازگشت سرمایه به سختی امکان دارد باید سوژه و پرداخت هم به گونه ای باشد که مردم با میل و رغبت به سینما بیایند. در این بین باید از فیلمنامه نویسان جوان هم استفاده کرد چون آنها فکر و نگاه تازه دارند و حتی کمدی را به شکل دیگری می بینند به همین خاطر می توانند با ایده های جدیدتری به فضای کمدی وارد شوند.

وزیری گفت: اگر ارشاد فیلمنامه ای را رد کند عجیب نیست چون این نظر عده ای محدود است و در نتیجه یک جمع بندی به این تصمیم می‌رسند. در فضایی که اغلب مردم گرفتارند من آماده‌ام تا کار دیگری ارائه دهم و فیلم کمدی دیگری بسازم. فقط هم در این ژانر فعالیت می کنم چون معتقدم این گونه سینمایی نیاز جامعه است.