- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قسمت سوم «دندون طلا» در شبکه نمایش خانگی

dandoon-tala-3

سومین بخش از مجموعه «دندون طلا» ساخته داوود میرباقری دوم شهریورماه توزیع می‌شود.

سوره سینما- سومین قسمت مجموعه «دندون طلا» به تهیه‌کنندگی مهران برومند، دوم شهریور ماه همزمان در شبکه نمایش خانگی و آپارات فیلیمو توزیع می‌شود. پس از توزیع مجموعه «دندون طلا»، به طور مرتب هر ۱۰ روز یکبار، قسمت سوم این مینی سریال دوم شهریور ماه با آغاز بازی سیامک صفری در نقش کریم سگ دست، وارد بازار می شود.

قسمت سوم این مجموعه در لوکیشنهای مختلفی همچون ورامین و اطراف تهران فیلمبرداری شده است. همچنین چندین سکانس مهم این کار در یک دباغی گرفته شده است. که در این بخش حسن تسعیری هم در کنار ستاره اسکندری به ایفای نقش می پردازد.

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:نیر وقتی با طینت ناپاک قنبر دیزل مواجه می شود به مردی به نام کریم معروف به سگ دست پناه می برد… او دیگر نمی خواهد گوش به فرمان دلش باشد و تنها دغدغه اش در این شرایط بزرگ کردن فرزندش است تا انتقامش را از قهوه چی بگیرد.

dandoon-tala-3-cover [1]

بازیگران «دندون طلا» عبارتند از مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان،محسن قاضی مرادی و با حضور باران کوثری.