- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ساخت مستند بلند «تست دوربین» به پایان رسید

teste-doorbin

ساخت مستند بلند «تست دوربین» به کارگردانی صحرا اسدالهی و تهیه کنندگی سیدمحمد رضوی در تهران به پایان رسید.

سوره سینما – این مستند روایت زندگی پنج کودک از نقاط مختلف تهران است که بخاطر یک آگهی انتخاب بازیگر به مکانی مشخص می رسند و در خلاصه داستان آن آمده است: ما چه می دونیم هر کدوم از این بچه ها واسه چی اینجان!!!

صحرا اسدالهی بازیگر و کارگردان جوانی است که پیشتر فیلم های کوتاه « زود بر می گردم »،« دیوار»،«کادو» و مستند بلند «عباس داریوش» را ساخته است و در آثاری چون « گاهی به پشت سر نگاه کن» و « اسب سفید پادشاه» بازی کرده است.

وی در خصوص تولید این مستند بلند می گوید: مدت ها پیش برای ساخت فیلم جدیدم به دنبال کودکی بودم و از طریق آگهی موفق به تست بازیگری از حدود ۹۰ کودک شدم و در این میان پنج نفر از بچه ها و داستان زندگیشان دستمایه ی ساخت این مستند شد.

این کارگردان جوان در ادامه افزود: داستان این پنج کودک که از نقاط مختلف تهران و با دنیاهای متفاوت برای تست بازیگری آمده بودند سبب شد تا اقدام به ساخت« تست دوربین» کنم و به تازگی تدوین آن توسط «اسماعیل منصف» آغاز شده است.

عوامل مستند بلند «تست دوربین» : کارگردان : صحرا اسدالهی،تدوین : اسماعیل منصف،تصویر بردار، فرزاد شفایی، صدابردار: ایرج نوروزی،مدیر تولید : میلاد اسد الهی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تهیه کننده: سید محمد رضوی.