- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نامزدهای فیلم انیمیشن هفدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد

jashn-animation

روابط عمومی جشن خانه سینما اسامی نامزدهای فیلم انیمیشن هفدهمین جشن سینمای ایران را اعلام کرد.

سوره سینما – روابط عمومی هفدهمین جشن خانه سینما با اعلام این خبر افزود، هیات داوران انجمن فیلم سینمای انیمیشن  پس از پایان کار داوری و شمارش آرا، نتایج زیر را اعلام کردند :

*نامزدهای بهترین  تهیه کنندگی (فیلم )

«استریپی» به تهیه کنندگی بابک نکویی و بهنود نکویی،«آقای بنفش» به تهیه کنندگی احسان رسول اف، «صفحه خالی» به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و جعفر خدایی،«وقتی بچه بودم» به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

*نامزدهای بهترین کارگردانی

عباس جلالی یکتا و حجت اعظم پور برای فیلم«آقای بنفش»،بابک نکویی و بهنود نکویی برای فیلم «استریپی»،سیاوش خدایی برای فیلم «صفحه خالی» و مریم کشکولی نیا برای فیلم «وقتی بچه بودم».

*نامزدهای بهترین فیلمنامه

عباس جلالی یکتاو حجت اعظم پور برای فیلم «آقای بنفش»،سیاوش خدایی برای فیلم «صفحه خالی»،مریم کشکولی نیا برای فیلم «وقتی بچه بودم».

*نامزدهای بهترین انیمه

احسان انصاری و احسان جواهری برای فیلم «استریپی»،سیامک تکلو و زهراسادات آیت اللهی برای فیلم «پایان نامه»،سیاوش خدایی برای فیلم «صفحه خالی»،هادی طبسی و رسول زرین برای فیلم     «مو مو».

*نامزدهای بهترین طراحی و گرافیک

عباس جلالی یکتا و حجت اعظم پور برای فیلم «آقای بنفش»،احسان انصاری، بهنود نکویی،مهناز سلیمان نژاد و پگاه عربی برای فیلم «استریپی»،شیرین سوهانی و علیرضا مالمیری برای فیلم «پنکه» و هادی طبسی و رسول زرین برای فیلم«مومو».

*نامزدهای بهترین موسیقی

میلاد موحدی برای فیلم «بزغاله های ابری»،پژمان خلیلی برای فیلم «پدربزرگ» و آرش بادپا برای فیلم «گل و بلبل، پشت و رو نداره».

*نامزدهای بهترین صدا

چنگیز صیاد برای فیلم «پدربزرگ»،بهروز شهامت و دانیال استاد عبدالحمید برای فیلم « پسرک»،زهره نصیری و احسان مهدی برای فیلم «صفحه خالی» و میثم کزازی برای فیلم «قلب مترسک».

جشن مستقل فیلم سینمای انیمیشن هفدهمین جشن خانه سینما یکشنبه ۸ شهریورماه برگزار می‌شود.