- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«آن روی سکه» وهابیت در یک مجموعه/ شبکه مستند «وام ازدواج» می‌دهد

vahabiat

شبکه مستند در روز سه شنبه ۱۰ شهریور سراغ مشکلات ازدواج جوانان در «وام ازدواج» و آشنایی با وهابیت در «آن روی سکه» رفته است.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، ابوالفضل جلیلی مستندساز شناخته شده فردا سه شنبه ۱۰ شهریور با مستند «وام ازدواج» به شبکه مستند می آید.

مستند داستانی «وام ازدواج » به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالفضل جلیلی تلفیقی از مستند و داستانی است و در واقع قصه واقعی آن در بستر رئال بازسازی شده است و بخش هایی از آن نیز فضایی سوررئال دارد.

داستان این مستند درباره پسری است که به خواستگاری دختری می رود و در ادامه برای او ماجراهایی غیر منتظره رخ می دهد. در این فیلم ۹۵ دقیقه ای عباس تقی آبادی، علیرضا رازانی، پوران نجات، مهسا ایرانیان و محرمعلی کریمی بازی کرده‏اند.

«وام ازدواج» را مریم اشرفی نوشته و تصویربرداری و تدوین را خود جلیلی برعهده داشته است. صدابردار پروژه را حسین نوابی و صداگذاری و میکس را مصطفی فاضلی بر عهده داشته اند.

این مستند ساعت ۱۸ روز سه شنبه در ۹۸ دقیقه در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته است.

«آن روی سکه» وهابیت

آخرین مجموعه مستندی که روز سه شنبه ۱۰ شهریور در شبکه مستند سیما پخش خواهد شد، «آن روی سکه» است که در ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

این مستند تلاش می کند وهابیت را به مخاطبان معرفی کند و در آن درباره موضوعات مختلفی همچون شبکه های ماهواره ای وهابیت بحث و بررسی صورت می گیرد.

این مجموعه ۴۲ قسمت دارد و سه شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۲۳ نخستین قسمت آن روی آنتن می رود.