- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قهرمان ورزشی دستفروش در آخرین قسمت «راه ناتمام»

rah-natamam

آخرین قسمت از مجموعه «راه ناتمام» به زندگی قهرمان رشته پاورلیفتینگ می‌پردازد که برای تأمین هزینه تمرینات خود دستفروشی می‌کند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، این هفته آخرین قسمت از مجموعه «راه ناتمام» با موضوع زندگی امید ستایش پور قهرمان پاور لیفتینگ و دارای مدال طلای آسیا در سه سال متوالی روی آنتن می رود.

مستند «راه ناتمام» به کارگردانی اعظم نجفیان و تهیه‌کنندگی علی‌محمد قاسمی یک مجموعه پرتره نگاری و شخصیت محور است که به موضوع سرنوشت قهرمانان ورزشی که فراموش شده اند می‌پردازد.

این مستند که ۱۲ مرداد در مراسمی با حضور مدیر شبکه مستند و عوامل مجموعه رونمایی شده بود، تا به حال به ورزشکاران فراموش شده ای چون فرشاد درکه، صادق پاکدامن، مجتبی مرادی و حسن حیدرپور پرداخته است.

موضوع این هفته «راه ناتمام» وضعیت فعلی امید ستایش پور از قهرمانان رشته پاور لیفتینگ است که مدال های زیادی را از بازیهای کشوری و آسیایی در کارنامه خود دارد.

این در حالی است که این سرمایه ورزشی کشور به دلیل بی مهری مسئولان، برای گذران زندگی و تأمین هزینه تمرینات خود مجبور به دستفروشی در کنار خیابان شده است.

«راه ناتمام» چهارشنبه ها ساعت ۲۱ روی آنتن می رود و مخاطبان فردا چهارشنبه ۱۱ شهریور می توانند شاهد پخش این قسمت از آن باشند.

تکرار این مجموعه مستند نیز جمعه ها ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه مستند سیما روانه آنتن می شود.

«راه ناتمام» با پخش قسمت مربوط به زندگی امید ستایش پور به پایان می رسد.