- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

موسیقی وهم‌انگیز آنکیدو دارش برای نمایش دکتر چمران

sorb

آنکیدو دارش، نسخه نهایی صدا و موسیقی نمایش «تکه‌های سنگین سرب» را آماده کرد.

سوره سینما [1] – به گزارش روابط عمومی نمایش «تکه‌های سنگین سرب»، آنکیدو دارش موسیقی متناسب با فضای وهم‌انگیز و رؤیازده نمایش جدید ایوب آقاخانی را که برش‌هایی از زندگی دکتر مصطفی چمران را روایت می‌کند، آماده اجرا کرده است.

نمایش «تکه‌های سنگین سرب» به ضرورت داستان و اتمسفر خاص و متفاوتش، ترکیب ویژه‌ای از موسیقی و فضاسازی صوتی نیاز دارد که آقاخانی معتقد است کسی بهتر از دارش را برای اجرای ایده خود سراغ نداشت.

آقاخانی می‌گوید: برای اولین بار است که با آنکیدو دارش کار می‌کنم؛ اما قطعا نمایشم بدون او چیزی کم داشت.

نمایش «تکه‌های سنگین سرب» ، تازه ترین اثر گروه تئاتر پوشه به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی از پنجشنبه (۱۲ شهریور ماه) به روی صحنه می رود.

sorb-poster [2]

پیام دهکردی و عارفه لک، بازیگران نمایش «تکه‌های سنگین سرب» هستند و دیگر عوامل تازه ترین اثر گروه تئاتر پوشه نیز عبارتند از: الهام صالحی، طراح چهره‌پردازی؛ کیوان معتمدی، طراحی نور؛ ارسلان آقاخانی ، طراح پوستر و بروشور؛ لادن سیدکنعانی ، طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری ماهر ، مدیر تولید و برنامه‌ریز پروژه.

بلیط های این نمایش که برش هایی از زندگی دکتر مصطفی چمران را روایت می کند، در پایگاههای اینترنتی ایران کنسرت و گیشه تئاتر به نشانی www.iranconcert.com [3] و www.gishetheater.com [4] پیش فروش می شود.