- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فروش اینترنتی محصولات شکرستان شروع شد

shekarestaan

فروش اینترنتی کلیه محصولات شکرستان با حمایت حوزه هنری استان تهران و بخش خصوصی آغاز شد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، رضا علیمددی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی شهر۲۴، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به رشد شهرها و جمعیت، مردم جهت تامین نیاز روزمره مجبور به هزینه منابع ارزشمندی مانند زمان و انرژی هستند. در حالیکه می­توان بدون صرف هزینه­های فوق اقلام مورد نیاز را از طریق فروشگاه­های مجازی تامین کرد.

وی افزود: فروش اینترنتی در میان مردم از جایگاه خوبی برخوردار است و امروزه فروش اینترنتی رقیب سرسختی برای فروشگاه­های فیزیکی شده است.

علیمددی با بیان اینکه بخش بزرگی از فروش اینترنتی شامل محصولات مرتبط با کودک و نوجوان است، تصریح کرد: در رصد محصولات کودک و نوجوان، با محصولات شکرستان آشنا شدیم که این اتفاق منجر به عرضه و فروش اینترنتی کلیه محصولات شکرستان در فروشگاه اینترنتی شهر۲۴ شد.

مدیر عامل فروشگاه اینترنتی شهر۲۴ در پایان گفت: علاقمندان به محصولات شکرستان می­توانند با مراجعه به نشانی shop.shahr24.com [1] اقلام مورد نظر را در کمترین زمان ممکن و با مناسب­ترین قیمت در تهران و شهرستان­ها تهیه کنند.

گفتنی است حوزه هنری استان تهران از سال ۱۳۹۲ بر اساس شخصیت‌های مجموعه پویانمایی «شکرستان» و با مشارکت بخش خصوصی در قالب نام­نمای «شکرستان» اقدام به تولید محصولات مختلفی در حوزه کودک و نوجوان کرده است. نوشت‌افزار، اسباب­بازی، اقلام تزیینی، تقویم، ظروف غذا، قمقمه و لیوان، حافظه جانبی(فلش مموری)، کیف و کوله مدرسه، دستمال کاغذی و… از جمله محصولات تولید شده شکرستان است.