سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۴ در ۹:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

صحت ، رشیدی و امرایی مسابقه وبلاگ‌نویسی را به پایان رساندند

weblog

مسابقه وبلاگ‌نویسی «من امروز، ۱۰ سال قبل» که کار خود را در ۳ مرداد آغاز کرده بود در ۳ شهریور به کار خود پایان داد.

مسابقه وبلاگ‌نویسی «من امروز، ۱۰ سال قبل» که با استقبال پرشور وبلاگ نویسان و علاقه‌مندان کار خود را در ۳ مرداد آغاز کرده بود در ۳ شهریور به کار خود پایان داد.

سوره سینما – این مسابقه با هدف ترویج وبلاگ نویسی شروع به کار کرد. مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع «من امروز، ۱۰ سال قبل» با استقبال پرشور علاقه مندان مواجه شد و ۵۱۷۷ مطلب برای شرکت در این مسابقه به میهن بلاگ ارسال شد.

بسیاری از نویسندگان، خبرنگاران و اهالی قلم و رسانه نیز در این مسابقه شرکت کرده و موجب رونق این مسابقات شدند.

داوری این مسابقه را اسدالله امرایی، سروش صحت و لیلی رشیدی به عهده خواهند داشت و در پایان به ۳ برگزیده داوری سرفیس پرو ۳ هدیه داده خواهد شد و به مناسبت ۱۰ سالگی میهن بلاگ داوران این رویداد هفت برگزیده دیگر را نیز انتخاب می‌کنند که به هرکدام یک آیپد مینی ۳ هدیه داده خواهد شد.

در جریان برگزاری مسابقه و به لطف استقبال کاربران و کمپین های مربوط به مسابقه بازخوردهای بسیار مناسبی در شبکه های اجتماعی حاصل شد که نتیجه آن پرشورتر برگزار شدن این مسابقات و همچنین بالا رفتن سطح کیفی و کمی این مسابقه بود.

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز این مسابقه ۱۶ شهریور ماه مصادف با روز تولد وبلاگ نویسی فارسی با حضور داوران، برندگان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد که برگزار کنندگان این رویداد از سورپرایزی نیز در جریان این مراسم خبر داده اند.

در حال حاضر نیز علاقه مندان به مطالعه آثار رسیده میتوانند در آدرس mihanblog.com/timemachine تمامی آثار رسیده را مورد مطالعه قرار دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>