- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

چمران به تماشای تمرینات نمایش «تکه‌های سنگین سرب» نشست

chamraan

رییس شورای شهر تهران با حضور در محل تمرین نمایش «تکه‌های سنگین سرب» در جریان جزئیات این اثر نمایشی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نمایش «تکه‌های سنگین سرب»، مهندس مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با حضور در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر از تمرینات این نمایش که به روایت ایوب آقاخانی از زندگی شهید مصطفی چمران می‌پردازد، دیدن کرد.

رییس شورای شهر تهران به بیان نکات و خاطرات مربوط به شهید چمران پرداخت و در خصوص برخی نکات زندگی این شهید بزرگوار با گروه نمایشی گفتگو کرد.

«تکه‌های سنگین سرب»، تازه ترین اثر گروه تئاتر پوشه به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی اجرای خود را از فردا (پنجشنبه ۱۲ شهریور ماه) آغاز خواهد کرد.

پیام دهکردی و عارفه لک، بازیگران نمایش «تکه‌های سنگین سرب» هستند و دیگر عوامل تازه ترین اثر گروه تئاتر پوشه نیز عبارتند از: آنکیدو دارش آهنگساز و طراح صدا؛ الهام صالحی، طراح چهره‌پردازی؛ کیوان معتمدی، طراحی نور؛ ارسلان آقاخانی ، طراح پوستر و بروشور؛ لادن سیدکنعانی ، طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری ماهر ، مدیر تولید و برنامه‌ریز پروژه.

بلیط های این نمایش که برش هایی از زندگی دکتر مصطفی چمران را روایت می کند، در پایگاههای اینترنتی ایران کنسرت و گیشه تئاتر به نشانی www.iranconcert.com [1] و www.gishetheater.com [2] پیش فروش می شود.